مقالات

روش تشخیص اصل یا تقلبی بودن محصولات اوریفلیم

روش تشخیص اصل یا تقلبی بودن محصولات اوریفلیم

روش تشخیص اصل یا تقلبی بودن محصولات اوریفلیم چیست؟ آیا در هنگام خرید محصولات اوریفلیم، می‌توانید جنس اصل را از تقلبی تشخیص دهید؟ امروزه محصولات تقلبی زیادی در بازار به فروش می‌رسند. این مسئله در مورد لوازم آرایشی و بهداشتی هم صادق است. با توجه به اینکه محصولات آرایشی و بهداشتی مستقیما در سلامت افراد تاثیر می‌گذارند، شناخت محصولات اصل از تقلبی بسیار اهمیت دارد. چرا که استفاده از محصولات تقلبی علاوه بر تحمیل هزینه بیشتر، می‌تواند سلامت فرد را به خطر بیندازد.

برای اینکه با خیال راحت بتوانید خرید خود را انجام دهید، باید روش تشخیص اصل یا تقلبی بودن محصولات را بدانید. ما در ادامه مقاله به شما یاد می دهیم که چگونه اصل یا تقلبی بودن یک کالا را تشخیص دهید. پس با ما همراه باشید.

همچنین خرید اجناس از نمایندگی محصولات اوریفلیم نیز می‌تواند گزینه‌ی مطمئنی برای انتخاب باشد.

چگونه می‌توان اصل یا تقلبی بودن محصولات اوریفلیم را تشخیص داد؟

شاید برای شما جالب باشد که بدانید با یک روش ساده می‌توانید متوجه اصالت کالا شوید. همه ی شرکت‌ها برای شناسایی محصولات اصل خود، یک کد را بر روی آن درج می‌کنند. آنها این کار را به وسیله ی یک دستگاه مخصوص انجام می‌دهند. شرکت‌هایی که محصولات تقلبی تولید می‌کنند، این دستگاه را ندارند و روی محصولات خود برچسب می‌زنند.
اگر می‌خواهید اصالت یک کالا را تشخیص دهید، فقط کافی است تا کد درج شده روی محصول را در سایت http://m.checkcosmetic جستجو کنید. این کد (batch code) به بارکد شباهت دارد و از حروف و عدد تشکیل شده است.
اگر به محصولات اوریفلیم دقت کنید، این بچ کد را در قسمت زیر یا کنار تاریخ انقضا محصول می‌بینید.

چگونه می توان اصل یا تقلبی بودن محصولات اوریفلیم را تشخیص داد؟

بچ کد (batch code)

این کد از 5 عدد و حروف تشکیل شده است که از سمت چپ به راست شامل دو حرف، یک عدد، یک حرف و یک عدد می‌شود. برای مثال اگر به قسمت بالای تاریخ انقضا کرم آنتی ایج اپتیمالز اوریفلیم دقت کنید، بچ کد آن را که به صورت KA0W1 درج شده است، می‌توانید مشاهده کنید.

5 مرحله تشخیص اصالت محصولات اوریفلیم با استفاده از بچ کد

برای تشخیص اصالت کالا، پنج مرحله زیر را انجام دهید.
1- ابتدا وارد سایت http://m.checkcosmetic.net شوید.
2- نام برند را در قسمت select brand وارد کنید. (این قسمت به صورت پیش فرض روی برند ADIDAS قرار دارد. از داخل لیست، نام برند oriflame را انتخاب کنید.)
3- در کادر پایین، بچ کد محصول را بزنید.
4- حالا روی نوار calculate کلیک کنید.
5- اگر تیک سبز را مشاهده کردید، محصول اصل است و با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. در این قسمت اطلاعات مفیدی درباره ی تاریخ تولید محصول، مدت زمان مصرف بعد از تولید و مدت باقی مانده از اعتبار محصول ارائه می‌شود.

روش تشخیص اصل یا تقلبی بودن محصولات اوریفلیم

روش تشخیص ریمل اوریفلیم اصل از تقلبی

در ابتدا لازم است به این نکته اشاره کنیم که برای خرید محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی اصل اوریفلیم باید به مراکز و فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. در این مراکز، محصولات اصل به مشتریان عرضه می‌شوند و نگرانی بابت تقلبی بودن کالا وجود ندارد. اگر این امکان برای شما وجود نداشت، می‌توانید با استفاده از یکسری راهکارها، اجناس اصل و تقلبی را تشخیص دهید. ریمل، یکی از لوازم آرایشی است که به علت تنوع مدل و رنگ مورد توجه سودجویان قرار گرفته است. حتما می‌دانید که انواع مختلف ریمل از جمله ریمل‌های حجم دهنده، بلند کننده و حالت دهنده به شکل‌های مایع، پودر و… در بازار به فروش می‌رسند.

روش تشخیص ریمل اوریفلیم اصل از تقلبی

در این قسمت به شما یاد می‌دهیم که چگونه ریمل اصل اوریفلیم را از ریمل تقلبی تشخیص دهید. اگر قصد خرید ریمل اوریفلیم را دارید، به بارکد محصول، نوع و کیفیت بسته بندی و نوشته های روی جلد بسته بندی دقت کنید.

1- بررسی بارکد و لیست مواد تشکیل دهنده :

بارکدی را که روی محصول موردنظر درج شده است را چک کنید. ناهمخوانی ارقام بارکد می‌تواند به شما در تشخیص اصل یا تقلبی بودن کالا کمک کند. به لیست مواد تشکیل دهنده که روی جلد کالا ارائه شده است، توجه نمایید. معمولا شرکت های معتبر، لیستی از ترکیبات موجود در محصول را روی جلد کالا ارائه می‌دهند.

2- قیمت محصول :

در هنگام خرید ریمل اوریفلیم به قیمت آن دقت کنید. بهتر است قبل از خرید، اطلاعاتی در مورد رنج قیمت ریمل اصل اوریفلیم به دست آورید. اختلاف قیمت زیاد نشان می‌دهد مشکلی وجود دارد. در این صورت بهتر است از خرید کالا پرهیز کنید.

3- نوع بسته بندی :

معمولا شرکت‌های معتبر برای حفظ اعتبار و جلب رضایت مشتریان، محصولات خود را با بسته بندی های شیک همراه با هولوگرام ارائه می‌دهند. در حالی که محصولات تقلبی فاقد چنین ویژگی هستند. اگر نمی‌توانید از روی نوع بسته بندی، اصل یا تقلبی بودن کالا را تشخیص دهید بهتر است نوشته‌های روی آن را بخوانید و اگر ریمل قبلی خود را همراه دارید، با هم مقایسه نمایید.

4- نوشته‌های روی جلد بسته بندی :

اگر به نوشته های روی اجناس تقلبی دقت کنید، معمولا قسمت های کمرنگ، پاک شده یا حتی غلط های املایی در آنها می‌بینید. در هنگام خرید ریمل اصل اوریفلیم این نکته را مدنظر قرار دهید.

5- کیفیت بسته بندی محصول :

معمولا نوشته‌های روی محصولات تقلبی با استفاده از حروف بزرگتری حک می‌شوند. کیفیت پایین این نوشته ها باعث می‌شود تا با یک خراش از بین بروند.

6- ارزیابی برس ریمل :

برای این منظور، درب ریمل را باز کنید و برس آن را مورد بررسی قرار دهید. معمولا برس ریمل تقلبی کیفیت پایینی دارد. می‌توانید ریمل موردنظر را با ریمل قبلی خود مقایسه کنید. اگر تفاوت زیادی با هم داشتند، بهتر است از خرید صرفنظر کنید.

ارزیابی برس ریمل | روش تشخیص اصل یا تقلبی بودن محصولات اوریفلیم

7- توجه به مایع ریمل :

علاوه بر موارد بالا می‌توانید چند بار برس ریمل را داخل مایع آن کرده و سپس خارج کنید. در ریمل های تقلبی، این کار باعث می‌شود مایع ریمل روی آن جمع و خشک شود.

8- اطمینان از بسته شدن کامل در ریمل :

بهتر است تا درب ریمل را باز کنید و ببندید. مطمئن شوید که در ریمل به صورت کامل بسته می‌شود. اگر این طور نبود، ریمل را نخرید. کامل بسته نشدن در ریمل موجب تغییر در کیفیت مواد تشکیل دهنده آن می‌شود. بنابراین، حتی اگر ریمل اصل باشد، به مرور کیفیت خود را از دست می‌دهد.

9- توجه به عطر ریمل :

معمولا برندهای معتبری مانند اوریفلیم برای تولید محصولات خود از اسانس های خوب و ماندگار استفاده می‌کنند. به طوری که حتی ظرف خالی محصول تا مدت ها بعد، عطر محصول را خواهد داشت. دستکاری که در ترکیبات اجناس تقلبی صورت می‌گیرد، باعث ایجاد عطر متفاوت می‌شود.

خرید محصولات اصل اوریفلیم

اگر به دنبال یک محصول اصل و با کیفیت هستید، بهتر است از فروشندگان معتبر و نمایندگی‌های رسمی اوریفلیم خرید کنید. در این صورت می‌توانید یک محصول ارگانیک و طبیعی تهیه نمایید. برای خرید محصولات اصل اوریفلیم با قیمت مناسب می‌توانید به سایت https://oriflaimeli.com مراجعه کنید.

سخن پایانی درباره ی تشخیص اصل یا تقلبی بودن محصولات اوریفلیم

برند اوریفلیم یکی از معتبرترین برندهای فعال در حوزه لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی است. با توجه به وجود محصولات فیک (تقلبی) در بازار، بهتر است تا روش های تشخیص اصل و تقلبی بودن کالا را بدانید. یکی از این روش ها که در بالا توضیح دادیم، استفاده از بچ کد است. البته گاهی اوقات از روی بسته بندی کالا هم می‌توانید متوجه اصل یا تقلبی بودن آن شوید. کیفیت بسته بندی، طرح جلد و شکل ظاهری کالاهای فیک قابل مقایسه با کالاهای اصل نیست. بنابراین در هنگام تشخیص محصولات اصل و تقلبی اوریفلیم دقت داشته باشید تا یک محصول طبیعی و گیاهی را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *