مقالات

آیا محصولات اوریفلیم گیاهی هستند؟

آیا محصولات اوریفلیم گیاهی هستند؟

آیا محصولات اوریفلیم گیاهی هستند؟ برند اوریفلیم یک برند معتبر در زمینه لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی است. این برند سوئدی محصولات متنوع و با کیفیتی را در بازارهای جهانی عرضه می کند. تنوع محصول، کیفیت بالا و قیمت مناسب باعث شده است تا محصولات این برند مورد استقبال افراد زیادی در سراسر جهان قرار بگیرد. یکی از مهم ترین دلایل علاقه ی مشتریان به مصرف محصولات اوریفلیم، ارگانیک بودن آنها است. یعنی شرکت اوریفلیم برای تولید محصولات خود از مواد طبیعی و گیاهی استفاده می کند و هیچ گونه مواد شیمیایی در آنها وجود ندارد. علاوه براین، هرگز محصولات خود را روی حیوانات آزمایش نمی کند. این امر باعث شده است تا علاقمندان زیادی در بین حامیان محیط زیست و حیوانات داشته باشد. اگر علاقمند هستید تا اطلاعات بیشتری درباره برند اوریفلیم و محصولات پر فروش آن به دست آورید، با ادامه مقاله همراه ما باشید.

همچنین یکی از راه‌های اطمینان از گیاهی بودن محصولات، خرید از نمایندگی محصولات اوریفلیم است.

تاریخچه شکل گیری برند oriflame

برادران آف یوکنیک با کمک همکار خود تصمیم گرفتند تا یک گام مهم در زمینه زیبایی و سلامت پوست مردم بردارند. آنها می خواستند کاری انجام دهند که تا به حال کسی انجام نداده بود.
اولین گام های این حرکت در سال 1967 میلادی برداشته شد. برادران آف یوکنیک و همکارشان، فعالیت خود را از یک ساختمان قدیمی در شهر استکهلم شروع کردند. هدف آنها این بود که بتوانند زیبایی و جذابیت را به افرادی هدیه دهند که از آن بی بهره هستند.

تاریخچه شکل گیری برند oriflame

بعد از شروع جنگ های ضد ویتنام، کمتر کسی به فکر زیبایی و مراقبت از پوست بود. وقوع جنگ باعث کاهش استقبال مردم از محصولات اوریفلیم شد. با این وجود، آنها کار خود را ادامه دادند و نا امید نشدند. به این ترتیب توانستند چرخه بی واسطه اوریفلیم را تشکیل دهند. برادران آف یوکنیک برای توسعه فعالیت خود شروع به سرمایه گذاری، جذب و آموزش افراد در زمینه لوازم بهداشتی و مراقبتی پوست کردند. افرادی که علاقمند به کار گروهی و کارآفرینی بودند را جذب کردند و بعد از آموزش، به عنوان بازاریاب برای فروش محصولات خود استخدام کردند. این ایده تاثیر شگفت انگیزی در توسعه و فروش محصولات اوریفلیم در شهرها و کشورهای دیگر داشت.

ویژگی های محصولات برند اوریفلیم

محصولات اوریفلیم اصل، پایه گیاهی دارند. این مهم ترین دلیل تمایز محصولات اوریفلیم با سایر برندها است. شرکت اوریفلیم برای ساخت محصولات خود از ترکیبات هورمونی، کورتونی، پارابن، سرطان زا و امولسیون استفاده نمی کند. ضمن اینکه هیچ گونه مواد نگهدارنده و اسپری های آسیب رسان در آنها به کار نمی برد. این امر باعث می شود تا میزان آسیب رسانی آنها به لایه اوزون به حداقل برسد. استفاده از مواد طبیعی و گیاهی در تولید محصولات اوریفلیم باعث شده است تا افراد حساس و آلرژیک هم بتوانند از این محصولات استفاده کنند.

ویژگی های محصولات برند اوریفلیم

افتخارات و دستاوردهای برند اوریفلیم

با گذشت 40 سال از فعالیت اوریفلیم در زمینه تولید محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی، این برند توانست افتخارات و دستاوردهای ارزشمندی را به دست آورد. oriflame در برابر سختی ها و مشکلات مقاومت کرد و درآمد خود را چند برابر نمود. در ادامه به برخی از این دستاوردها اشاره می کنیم.

محصولات برند اوریفلیم به علت کیفیت بالا در بیش از 60 کشور دنیا عرضه می شوند. یکی از افتخارات اوریفلیم، معرفی این برند به عنوان دومین برند برتر جهان در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است. سود سالانه شرکت اوریفلیم از فروش محصولات خود تقریبا 1.5 بیلیون یورو می باشد. در حال حاضر بیش از 1000 نوع محصول در بازارهای جهانی عرضه می کند. تعداد بازاریابان این برند در دنیا نزدیک 3.6 میلیون نفر است. علاوه براین 7900 کارمند رسمی با امکانات خاص برای توسعه و فروش محصولات این برند فعالیت می کنند.

برخی دیگر از دستاوردهای اوریفلیم شامل پایه گذاری بنیاد کودکان در جهان، راه اندازی و تجهیز آزمایشگاه های پیشرفته برای تحقیق و توسعه، به کار گیری بیش از 100 دانشمند در سراسر جهان، تولید محصولات در 5 کشور و ثبت شرکت در بورس NASDAQ OMX (سال 2004) می شوند. عضویت در فدراسیون جهانی انجمن های فروش مستقیم جهان و DSA اروپا، درج کد رهگیری روی محصولات، عدم استفاده از PVC در بسته بندی محصولات و ترجمه کاتالوگ محصولات به 35 زبان دنیا از دیگر افتخارات و دستاوردهای اوریف لیم به شمار می روند.

افتخارات و دستاوردهای برند اوریفلیم

7 محصول پر فروش و محبوب اوریفلیم

محصولات اصل برند اوریفلیم کیفیت بالایی دارند و به دلیل ارگانیک بودن و عدم استفاده از مواد شیمیایی در ساخت آنها، موردتوجه مشتریان زیادی قرار گرفته اند. در این قسمت برخی از پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات گیاهی اوریفلیم را معرفی می کنیم.

1- اسپری مو سی سی اوریفلیم CC Hair

این محصول برای حفاظت، تغذیه و زیبایی مو تولید شده است. اسپری مو سی سی اوریفلیم را می توان برای انواع مو به کار برد. یعنی فرقی نمی کند موی شما خشک، چرب، معمولی، فر، گره دار و رنگ شده باشد. در هر صورت با استفاده از این اسپری می توانید موهایی درخشنده و سالم باشید. به کمک این اسپری، موهای شما زنده و شاداب می شوند و به راحتی می توانید آنها را شانه کنید.

اسپری مو سی سی اوریفلیم CC Hair

2- کرم رفع تیرگی دورچشم هیدرا اپتیمالز اوریفلیم

این محصول گزینه مناسبی برای افرادی است که از تیرگی، پف و گودی های دور چشم رنج می برند. برای ساخت این کرم از عناصر طبیعی و کافئین استفاده شده است. کرم رفع تیرگی دورچشم هیدرا اپتیمالز اوریفلیم تاثیر بسزایی در آبرسانی و تغذیه پوست ناحیه دور چشم دارد. به این ترتیب از ایجاد چروک و پیری زودرس پوست اطراف چشم جلوگیری می کند. این کرم برای انواع پوست مناسب است و همه سنین می توانند از آن استفاده کنند. فرمولاسیون قدرتمند این کرم باعث کاهش پف زیر چشم و کمرنگ شدن حلقه تیره رنگ دور چشم می شود.

کرم رفع تیرگی دورچشم هیدرا اپتیمالز اوریفلیم

3- ژل تقویت کننده و حالت دهنده مژه و ابرو اوریفلیم

اوریفلیم این محصول خود را با استفاده از ترکیبات مغذی مانند بیوتین و پانتنول تولید کرده است. به همین علت، نقش مهمی در تقویت و بهبود ابرو و مژه های نازک و کم پشت دارد. ژل تقویت کننده و حالت دهنده مژه و ابرو اوریفلیم مدل دوان باعث افزایش رشد و استحکام مژه و ابرو می شود و از ریزش آنها جلوگیری می کند. با توجه به اینکه این محصول از مواد کاملا گیاهی ساخته شده است، حساسیتی را برای مصرف کننده ایجاد نمی کند.

ژل تقویت کننده و حالت دهنده مژه و ابرو اوریفلیم

4- تونر پاکسازی کننده پوست چرب لاو نیچر اوریفلیم

این تونر یکی از محصولات شگفت انگیز اوریفلیم است که برای پوست های جوش دار و چرب مناسب می باشد. عصاره درخت چای و لیمو باعث شده است تا این محصول به عنوان یک پاک کننده و ضدعفونی کننده قدرتمند شناخته شود. افراد در هر سنی می توانند از آن استفاده کنند. به کمک این تونر می توان چربی های زائد، آلودگی ها و سلول های مرده را از سطح پوست جدا کرد.

تونر پاکسازی کننده پوست چرب لاو نیچر اوریفلیم

5- روغن آرگان اوریفلیم

یکی از محصولات مراقبتی پرفروش اوریفلیم است که تاثیر بسزایی در محافظت و بازسازی موهای خشک آسیب دیده دارد. استفاده از این روغن موجب تقویت و سلامت موهای شما می شود.

روغن آرگان اوریفلیم

6- رژ لب اوریفلیم

همان طور که می دانید محصولات برند اوریفلیم با استفاده از مواد گیاهی ساخته می شوند. این مسئله درباره ی رژ لب ها هم صدق می کند. در ترکیب رژ لب های اوریفلیم ، سرب و مواد شیمیایی وجود ندارند. یکی از این رژلب ها، رژلب مات دوان الترا فیکس است که روی سطح پوست لب مالیده می شود. این محصول برای ساعت ها روی لب شما باقی می ماند. رژ لب مات اوریفلیم سری OnColour با رنگ های جذاب و ماندگاری بالای خود توانسته توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب کند.

رژ لب اوریفلیم

7- تونر پاک کننده و شاداب کننده اوریفلیم هیدرا اپتیمالز

این محصول فاقد الکل است و می تواند آثار آرایش و آلودگی های محیطی را از سطح پوست برطرف کند. علاوه براین موجب از بین رفتن سلول های مرده پوست می شود. پاکسازی سطح پوست شرایطی را فراهم می کند تا کرم های روز و شب بهتر جذب شوند.

تونر پاک کننده و شاداب کننده اوریفلیم هیدرا اپتیمالز

سخن پایانی در مورد محصولات گیاهی اوریفلیم

برند اوریفلیم یکی از معتبرترین برندها در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی است. کیفیت و تنوع بالای محصولات اوریفلیم باعث شده است تا طرفداران زیادی در سراسر جهان داشته باشند. محصولات این برند سوئدی با استفاده از مواد گیاهی و ارگانیک ساخته می شوند. یعنی در ترکیب آنها هیچ گونه مواد شیمیایی، پارابن و مواد سرطانزا وجود ندارد. به همین علت معمولا حساسیتی برای فرد ایجاد نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *