نمایندگی محصولات اوریفلیم در تهران ، محصولات متنوع این برند معتبر را با قیمتی مناسب به مشتریان عزیز ارائه می دهد. اوریفلیم oriflamme به عنوان یکی از مطرح ترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان شناخته می شود. دو برادر به نام های رابرت و یوناس آف کینگ با همکاری دوستان خود توانستند این شرکت را در سال 1967 میلادی تاسیس کنند. آنها می خواستند یک کار فوق العاده در زمینه زیبایی و سلامت پوست انجام دهند.
اوریفلیم در ابتدا بسیار کوچک بود اما با گذشت زمان توسعه پیدا کرد. به طوری که امروزه کمتر کسی در دنیا وجود دارد که نام این برند را نشنیده باشد یا از محصولات متنوع آن استفاده نکرده باشد.

اوریفلیم Oriflame

مدیران شرکت Oriflame برای تبلیغ محصولات خود از تبلیغات کلامی و دهان به دهان بین دوستان و آشنایان استفاده کردند. علاوه بر این، آنها هزینه های تبلیغات را به جای تبلیغات رسانه ای (رادیو، تلویزیون و....) به بازاریابان و نمایندگان خود پرداخت کردند. با این کار توانستند به یک برند محبوب در دنیا تبدیل شوند و در امر فروش هم به موفقیت برسند.

نمایندگی محصولات اوریفلیم در تهران

نمایندگی محصولات اوریفلیم در تهران یکی از صدها نمایندگی این برند معتبر در دنیا می باشد. در حال حاضر اوریفلیم در بیش از 60 کشور دنیا، نمایندگی فعال دارد. یکی از آنها، نمایندگی محصولات اوریفلیم در تهران است. مدیران شرکت اوریفلیم برای رونق کسب و کار خود و افزایش فروش محصولات، اقدام به راه اندازی نمایندگی های مختلف در سراسر جهان نموده اند. نمایندگی محصولات اوریفلیم در تهران ، امکانات لازم برای ارائه و فروش محصولات این برند را در اختیار دارد و به راحتی می تواند محصولات اورجینال برند oriflamme را به مشتریان عرضه نماید.

نمایندگی اوریفلیم در تهران

نمایندگی اوریفلیم در تهران ، یکی از زیر مجموعه های نمایندگی اوریفلیم در سوئد است. شرکت اوریف لیم بیش از 4 میلیون بازاریاب و مشاور در سراسر جهان دارد. در حال حاضر شرکت های زیادی به عنوان نمایندگی محصولات اوریفلیم در تهران فعالیت می کنند. مدیران این برند به کمک بیش از 100 دانشمند در جهان، گام های مهمی در جهت توسعه و تحقیق برداشته اند. اوریفلیم، محصولات متنوع خود را در پنج کارخانه بزرگ واقع در کشورهای سوئد، چین، روسیه، هند و لهستان تولید می کند. این کمپانی، کاتالوگ محصولات خود را به 40 زبان منتشر کرده است.

کیفیت محصولاتی که در نمایندگی اوریفلیم در تهران به فروش می رسند :

نمایندگی اوریفلیم در تهران محصولاتی با کیفیت را به مشتریان عزیز ارائه می دهد. همه ی محصولاتی که در نمایندگی محصولات اوریفلیم در تهران به فروش می رسند، از مواد طبیعی ساخته شده اند. در ترکیب این محصولات از هیچ ماده شیمیایی و سرب استفاده نشده است. مدیران اوریفلیم بر این باورند که نباید محصولات خود را روی حیوانات آزمایش کنند. آنها برای آزمایش محصولات خود از فناوری های نوین استفاده می کنند.

نمایندگی فروش محصولات اوریفلیم در تهران

نمایندگی فروش محصولات اوریفلیم در تهران وظیفه دارد تا محصولات درجه یک اوریفلیم را به مشتریان عزیز ارائه دهد. اوریفلیم یک شرکت سهامی عام است و به عنوان یکی از شرکت های معتبر در سازمان بورس سوئد محسوب می شود. محصولات این برند که در نمایندگی فروش محصولات اوریفلیم در تهران به فروش می رسند، دارای بالاترین کیفیت و استاندارد می باشند. این کالاها به راحتی و با قیمتی مناسب در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرند.

نمایندگی رسمی محصولات اوریفلیم در تهران

نمایندگی رسمی محصولات اوریفلیم در تهران ، محصولاتی را در دسترس عموم قرار می دهد که از درجه کیفی بالایی برخوردار هستند. این محصولات نتیجه مطالعه و تحقیق بیش از 100 دانشمند در جهان، آزمایش های بالینی بر روی افراد داوطلب و نظارت سازمان های مربوطه می باشند. محصولات با کیفیت اوریفلیم بعد از طی این مسیر، با بالاترین استاندارد روانه بازارهای جهانی می شوند. این محصولات از طریق نمایندگی ها در کشورهای مختلف دنیا عرضه می شوند. نمایندگی رسمی محصولات اوریفلیم در تهران هم محصولات اصل و با کیفیت این برند را به فروش می رساند.

بهترین محصولات در نمایندگی محصولات اوریفلیم در تهران

بهترین محصولات در نمایندگی محصولات اوریفلیم در تهران شامل ادوپرفیوم زنانه اوریفلیم، کرم های ضد آفتاب، ادوتویلت های زنانه و مردانه، اسپری مو اوریفلیم، تونرهای شاداب کننده و پاک کننده اوریفلیم و ... می شوند. یکی از بهترین محصولات در نمایندگی اوریفلیم در تهران، ادو پرفیوم زنانه مدل اینفینیتا (Infinita) می باشد. این محصول با حجم 50 میل عرضه شده است و رایحه ای زنانه و لطیف دارد. این عطر ملایم را می توان در تمام فصول سال استفاده کرد. نکته بارز این رایحه، به جذابیت و ماندگاری بالای آن مربوط می شود. در نت ابتدایی، به خوبی رایحه ی فلفل قرمز، نارنگی ماندارین و کامکوات را احساس می کنید. نت میانی شامل یاسمن گراندیفلوروم می‌شود. ماندگاری و رایحه ی بی نظیر این ادوپرفیوم با نت انتهایی که شامل عنبر، چوب کشمیر و وانیل می شود به نهایت می رسد.
یکی از بهترین محصولاتی که در نمایندگی محصولات اوریفلیم در تهران برای آقایان عرضه می شود، ادوپرفیوم مردانه اوریفلیم نوردیک واترز فور هیم است. این محصول، رایحه ای مردانه و آروماتیک دارد که در نت ابتدایی آن می توانید عطر پرتقال ماندارین، هل و لیمو اسفوما را احساس کنید. نت میانی دارای رایحه نوردیک واترز، برگ بنفشه و دانه گشنیز است و در نت پایانی بوی چوب سدر و مشک، شادابی خاصی ایجاد می کند.

نماینده رسمی اوریفلیم در تهران

نماینده رسمی اوریفلیم در تهران ، محصولات مختلف آرایشی، بهداشتی و مراقبتی را برای آقایان و خانم ها ارائه می دهد. در این نمایندگی، محصولاتی مانند دئودورانت ضد تعریق 24 ساعته، فوم اصلاح، ژل دور چشم، صابون زینک پلاس، ادوتویلت سول اوریفلیم، عطر مردانه و ژل موی سر نورث فورمن برای آقایان عرضه می شوند. کیفیت و تنوع این محصولات توانسته توجه بسیاری از آقایان را به خود جلب نمایند.

بزرگترین نماینده رسمی اوریفلیم در تهران

بزرگترین نماینده رسمی اوریفلیم در تهران ، محصولاتی را عرضه می کند که از مواد اولیه کاملا ارگانیک تهیه شده اند. برای ساخت این محصولات از عصاره ی میوه ها، گل ها و گیاهان استفاده می شود. ضمن اینکه در ترکیب این محصولات هیچ گونه هورمون، کورتون، امولسیون و سربی وجود ندارد. این امر باعث شده است تا محصولات اوریفلیم کیفیت بالایی داشته باشند و بتوانند طرفداران زیادی به دست آورند.

نمایندگی محصولات آرایشی اوریفلیم در تهران

نمایندگی محصولات آرایشی اوریفلیم در تهران ، لوازم آرایشی متنوعی مانند ادوپرفیوم های مردانه و زنانه، ادکلن، برق لب و بالم تندرکر با عصاره های انار، عسل، گل رز، موم، انگور قرمز را به فروش می رساند. البته محصولات آرایشی نمایندگی محصولات آرایشی اوریفلیم در تهران به این چند مورد محدود نمی شوند. از دیگر محصولات آرایشی اوریفلیم می توان به انواع پرایمر آبرسان و احیا کننده، پرایمر اصلاح رنگ میکاپ و پرایمرهای درخشان کننده میکاپ و مرواریدی آبرسان جوردانی گلد اوریفلیم اشاره کرد. البته نباید از انواع پنکیک، خط چشم و رژ لب اوریفلیم غافل شد که طرفداران خاص خود را دارند. شرکت اوریفلیم به کمک کارشناسان حرفه ای و از طریق حذف واسطه ها توانسته است تا محصولات با کیفیت خود را در دسترس مشتریان قرار دهد.

چگونه می توان اصل یا تقلبی بودن محصولات اوریفلیم را تشخیص داد؟

نمایندگی محصولات آرایشی و بهداشتی اوریفلیم در تهران

نمایندگی محصولات آرایشی و بهداشتی اوریفلیم در تهران ، محصولاتی با کیفیت را عرضه می کند که ترکیباتی بسیار سبک دارند. هنگام استفاده از این محصولات احساس سنگینی روی پوست خود نمی کنید. به طور کلی، می توان گفت برند اوریف لیم یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان می باشد. این شرکت در تولید محصولات خود از مواد طبیعی استفاده می کند. به وسیله محصولات آرایشی و بهداشتی اوریفلیم، تازگی و شادابی را به پوست و موی خود هدیه دهید.

خرید مستقیم محصولات اوریفلیم

خرید مستقیم محصولات اوریفلیم را از مراکز و نمایندگی‌های معتبر انجام دهید. با این کار خیال شما از خرید محصولات اصل و باکیفیت راحت می‌شود. علاوه براین محصولات اصل را با قیمت مناسب خریداری می‌کنید. در واقع، یکی از مزایای خرید مستقیم محصولات اوریفلیم این است که با قیمت دست اول به محصولات موردنظر خود دسترسی پیدا می‌کنید. یعنی واسطه ها در این بین حذف شده‌اند و شما مجبور نیستید تا هزینه بیشتری بابت خرید کالای موردنظر خود پرداخت نمایید. با مراجعه به مراکز و نمایندگی‌های محصولات اوریفلیم، طیف وسیعی از محصولات این برند معتبر در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با مشاهده انواع محصولات اوریفلیم، کالاهای موردنیاز خود را خریداری کنید. اگر در فکر خرید مستقیم محصولات اوریفلیم هستید فقط کافی است تا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

خرید محصولات اوریفلیم در تهران

خرید محصولات اوریفلیم در تهران ، از طریق نمایندگی محصولات اوریفلیم در تهران به شما این امکان را می دهد تا به راحتی از محصولات با کیفیت و اصل اوریفلیم بهره مند شوید. توجه کنید که اوریفلیم، محصولات متنوعی را برای خانم ها، آقایان و کودکان عرضه می کند. از جمله محصولات شگفت انگیز برای کودکان می توان به صابون صورت و بدن، صابون مایع، کرم های نرم کننده چند منظوره با رایحه های مختلف، شامپوها و نرم کننده ها و ... اشاره کرد. این محصولات با استفاده از مواد اولیه کاملا طبیعی ساخته می شوند و آسیبی به پوست حساس کودکان وارد نمی کنند.

خرید محصولات اوریفلیم در تهران

محصولات اوریفلیم در تهران

محصولات اوریفلیم در تهران ، شامل انواع محصولات آرایشی، مراقبت از پوست و مو، عطر و ادکلن و بهداشت شخصی می شوند.
محصولات آرایشی، انواع کرم ها، آبرسان ها، پنکیک، ریمل، رژ لب، پرایمرها، کانسیلر و ... را دربرمی گیرند. استفاده از این محصولات به شما کمک می کند تا جذابیت چهره ی خود را چندین برابر کنید.
از محصولات مراقبتی اوریفلیم می توان محصولات ضد جوش، ژل آنتی باکتریال دست، کرم های دست و بدن، کرم های روز و شب، ژل شستشوی صورت و تونر، دئودورانت، لوسیون و شامپوی بدن، شامپوهای نرم کننده و تقویت کننده مو، ماسک مو، صابون و ... را نام برد.
ادکلن و ادوپرفیوم های زنانه و مردانه جزء محصولات پرطرفدار اوریفلیم در تهران هستند. انواع مام و صابون هم جزء محصولات بهداشت شخصی به شمار می روند.

فروش محصولات اوریفلیم در تهران

فروش محصولات اوریفلیم در تهران از طریق نمایندگی ها شرایطی را فراهم می کند تا شما بتوانید به صورت مستقیم کالای اصل را خریداری کنید. محصولاتی که در مرکز فروش محصولات اوریفلیم در تهران عرضه می شوند، دارای تاییدیه جهانی هستند و برای حساس ترین پوست ها مناسب می باشند.

 

پرفروش ترین محصولات اوریفلیم در تهران

پرفروش ترین محصولات اوریفلیم در تهران کیفیت و تنوع بالایی دارند. به همین جهت نمی توانیم همه ی این محصولات را در این قسمت معرفی کنیم. بنابراین به برخی از پر فروش ترین محصولات اوریفلیم در تهران اشاره می کنیم.

- تونر هیدرا اپتیمالز اوریفلیم

این محصول برای پاک کنندگی و شادابی پوست به کار می رود و جزء بهترین و پرطرفدارترین محصولات اوریفلیم می باشد. در ترکیب این تونر، ویتامین c، عصاره گل و مواد معدنی وجود دارند. استفاده از تونر هیدرا اپتیمالز اوریفلیم باعث می شود تا سلول های مرده ی پوست از بین بروند. به کمک این تونر می توان آلودگی های محیطی و آرایش روی پوست را پاک کرد.

- شامپو تقویت کننده و ضد ریزش اوریفلیم مدل hairx activator

یک محصول کم نظیر است که برای تقویت موی سر به کار می رود. علاوه بر این به عنوان یک شامپوی ضد ریزش هم شناخته می شود. در ترکیب این شامپو از روغن سویا، کافئین، گیاه اکانیسه و مواد مغذی متنوعی استفاده شده است. به همین علت تاثیر بسزایی در رشد و سلامت مو دارد. وجود این مواد باعث می شود تا چربی موردنیاز موهای شما تامین گردد. علاوه بر موادی که نام بردیم، انواع اسیدهای چرب هم در ترکیب این شامپو یافت می شوند که نقش محافظت از مو را دارند. شامپو تقویت کننده و ضد ریزش اوریفلیم مدل hairx activator نقش مهمی در کاهش ریزش مو دارد و گزینه ی مناسبی برای افرادی است که دارای موهای نازک، ضعیف و شکننده هستند.

اسپری مو سی سی اوریفلیم CC Hair

- کرم  دور چشم ضد پیری اوریفلیم مدل optimals

این کرم با استفاده از مواد طبیعی مانند کافئین ساخته می شود و برای رفع تیرگی، سیاهی، گودی و پف چشم به کار می رود. کرم دور چشم ضد پیری اوریفلیم مدل optimals دارای خواص آبرسانی، تغذیه پوست نواحی دور چشم، شادابی و جوانسازی پوست و جلوگیری از چین و چروک می باشد.

نحوه استفاده از کرم دور چشم اوریفلیم
نحوه استفاده از کرم دور چشم اوریفلیم

- کرم  دور چشم ضد پیری اوریفلیم مدل optimals

این کرم با استفاده از مواد طبیعی مانند کافئین ساخته می شود و برای رفع تیرگی، سیاهی، گودی و پف چشم به کار می رود. کرم دور چشم ضد پیری اوریفلیم مدل optimals دارای خواص آبرسانی، تغذیه پوست نواحی دور چشم، شادابی و جوانسازی پوست و جلوگیری از چین و چروک می باشد.

-  ادوپرفیوم زنانه اوریفلیم مدل infinita

این محصول ، رایحه ای ملایم و ماندگار دارد و گزینه ی مناسبی برای استفاده در تمام فصل های سال است.

- رژلب مات اوریفلیم سری oncolour

رژ لب مات اوریفلیم سری آنکالر یک محصول با کیفیت است که نقش مهمی در تقویت لب ها دارد. این محصول باعث بهبود ترک های لب می شود و از خشک شدن و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کند. با استفاده از رژ لب مات اوریفلیم سری آنکالر می توانید یک پوشش مات و مخملی روی لب های خود ایجاد کنید. از ویژگی های بارز این محصول می توان به ماندگاری و دوام بالای آن اشاره کرد.

قیمت ها در نمایندگی محصولات اوریفلیم در تهران

قیمت ها در نمایندگی محصولات اوریفلیم در تهران با توجه به کیفیت محصول، منصفانه هستند. به طور کلی قیمت محصولات اوریف لیم با توجه به حجم، کیفیت و میزان تخصصی بودن محصول و کاربرد آن تعیین می گردد. اوریفلیم برای فروش محصولات خود از سیاست فروش مستقیم استفاده می کند. یعنی محصولات خود را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت به دست مشتریان می رساند. این امر به عنوان وجه تمایز برند اوریفلیم از رقبا شناخته می شود. محصولات اوریفلیم با کیفیت درجه یک روانه بازار می شوند. معمولا قیمت محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی نسبت به سایر محصولات گران تر است. دلیل این موضوع، هزینه های بالای تولید این محصولات می باشد. در مورد محصولات اوریفلیم، استفاده از روش های نوین و پیشرفته ی تولید باعث شده است تا محصولات با قیمت های مناسبی در بازارهای جهانی عرضه شوند.
قیمت محصولات اوریف لیم در تناسب با حجم آن، میزان تخصصی بودن و همچنین کاربرد محصول تعیین می شود.

سوالات متداول

برند اوریفلیم که یکی از معتبرترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی است، یک برند سوئدی می باشد. برادران آف کینگ در سال 1967 میلادی با کمک دوستان خود، شرکت اوریفلیم را پایه گذاری کردند. برند اوریفلیم تمام استانداردهای لازم برای تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی را دریافت کرده است.

همه ی محصولاتی که در نمایندگی محصولات اوریفلیم در تهران به فروش می رسند، از مواد طبیعی ساخته شده اند. در ترکیب این محصولات از هیچ ماده شیمیایی و سرب استفاده نشده است. مدیران اوریفلیم بر این باورند که نباید محصولات خود را روی حیوانات آزمایش کنند. آنها برای آزمایش محصولات خود از فناوری های نوین استفاده می کنند.

جهت شرکت در حراج و بهره مندی از تخفیفات اوریفلیم می توانید به نمایندگی محصولات اوریفلیم در تهران مراجعه کنید یا سری به وب سایت این نمایندگی بزنید. به این ترتیب می توانید از زمان حراجی و تخفیفات محصولات اوریفلیم آگاه شوید و این محصولات را با قیمت های پایین تر خریداری نمایید.

خرید محصول از طریق نمایندگی های معتبر باعث می شود تا محصول اصل به دست شما برسد. با توجه به اینکه محصولات اوریفلیم از مواد طبیعی و ارگانیک ساخته می شوند، معمولا عارضه ای ایجاد نمی کنند. البته افرادی که دچار بیماری های خاص هستند، بهتر است در مورد استفاده از محصولات اوریفلیم با فروشنده مشورت نمایند.

بله. شما می توانید با مراجعه به وب سایت نمایندگی محصولات اوریفلیم در تهران و ثبت سفارش خود، محصول موردنظر را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. فقط کافی است تا وارد سایت فروشگاه شوید و محصول موردنظر خود را انتخاب نمایید و در سبد خرید خود ثبت کنید. برای داشتن یک انتخاب درست می توانید اطلاعات و مشخصات هر محصول را مطالعه نمایید. اگر در هنگام خرید اینترنتی محصولات با مشکلی مواجه شدید اصلا نگران نباشید و با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید.