مقالات

ویژگی ها و خواص کرم شب اوریفلیم

ویژگی ها و خواص کرم شب اوریفلیم

ویژگی ها و خواص کرم شب اوریفلیم ، آیا می‌دانید کرم شب اوریفلیم چه ویژگی‌ها و خواصی دارد؟ ممکن است شما هم جزء افرادی باشید که تصور می‌کنند استفاده از کرم‌های روز و شب ضرورتی ندارد. در این صورت باید بگوییم که اشتباه می‌کنید. متخصصان پوست معتقدند که استفاده از کرم‌های شب و روز باعث پیشگیری از خشکی و تاخیر در روند پیری پوست می‌شود.
پس اگر تا به حال از این کرم‌ها استفاده نمی‌کردید، با یک برنامه‌ریزی منظم شروع کنید. به یاد داشته باشید که با استفاده از کرم‌های شب و روز می‌توانید سلامت و زیبایی پوست خود را تضمین کنید. البته به یاد داشته باشید که باید از محصولات با‌کیفیت استفاده کنید.

در این مقاله می‌خواهیم ویژگی‌ها و خواص کرم شب اوریفلیم را به شما معرفی کنیم. حتما می‌دانید که اوریفلیم یک برند معتبر سوئدی است که با تولید محصولات گیاهی و ارگانیک خود، شهرت جهانی پیدا کرده است. برای خرید کرم شب اوریفلیم می‌توانید با نمایندگی محصولات اوریفلیم در شرق تهران تماس بگیرید. محصولاتی که در این نمایندگی عرضه می‌شوند، اصل هستند و قیمت مناسبی دارند.

کرم شب چیست؟

شاید بپرسید کرم شب اوریفلیم چیست و چه نیازی به استفاده از آن است؟ در پاسخ باید گفت هنگام شب، پوست شما نیاز به لیفتینگ دارد. در این زمان، پوست شما مشغول ترمیم و بازسازی قسمت ‌های مختلف خود است. ترکیبات آبرسان موجود در کرم شب اوریفلیم نقش مهمی در ترمیم سلول‌های پوست شما دارند. این کرم ها دیر جذب هستند و شب، زمان مناسبی است تا به دور از اشعه های زیان آور خورشید، در یک پروسه زمانی طولانی جذب پوست شما شوند.

تولیدکنندگان در ترکیب کرم‌های شب از مواد ضد چروک استفاده می‌کنند. در هنگام شب که نیازی به استفاده از کرم‌های ضد آفتاب نیست، این مواد می‌توانند فعالیت خود را به خوبی انجام دهند. علاوه بر مواد ضد چروک، ترکیبات فعالی مانند رتینول و اسیدهای مختلف هم در ساختار کرم‌های شب وجود دارند که موجب تقویت سلول های پوست می‌شوند. این مواد، نقش موثری هم در کاهش چین و چروک و خطوط ریز روی پوست شما ایفا می‌کنند. کرم‌های شب اوریفلیم غلیظ‌تر از کرم‌های روز هستند و می‌توانند پوست شما را در هنگام خواب شبانه مرطوب نگه‌دارند.

کرم شب چیست؟

ویژگی‌ها و خواص انواع کرم‌های شب اوریفلیم

برند اوریفلیم برای تولید انواع محصولات خود مانند کرم شب، از ترکیبات ارگانیک و گیاهی استفاده می‌کند. این مواد طبیعی برای مراقبت از پوست مناسب هستند. در ترکیب کرم‌های شب، مواد روشن کننده وجود دارند. به همین علت باعث افزایش شفافیت و شادابی پوست شما می‌شوند. این نوع کرم‌ها تاثیر بسزایی در کاهش و رفع لک‌های پوستی دارند.

همچنین از شکل‌گیری دوباره لک‌های تیره جلوگیری می‌کنند. نتایج تحقیقات نشان می‌دهند افرادی که از کرم‌های شب، روز و سرم اوریفلیم استفاده کرده اند، متوجه تاثیر مثبت این کرم‌ها در کاهش ظاهر لکه‌های تیره، بهبود درخشش و روشنی پوست، آبرسانی خوب، یکنواختی رنگ پوست و کاهش رنگ رفتگی پوست شده‌اند.

ویژگی‌ها و خواص کرم‌های شب اوریفلیم

تفاوت کرم‌های شب و روز

یکی از سوالاتی که در ذهن بسیاری از افراد وجود دارد، این است که کرم شب و روز چه تفاوتی با هم دارند؟ اگر این سوال برای شما هم پیش آمده است با ما همراه باشید. در این قسمت می‌خواهیم درباره تفاوت کرم‌های شب و روز با شما صحبت کنیم. هدف از تولید کرم‌های شب و روز، آبرسانی به پوست و نرم و لطیف نگه داشتن آن است. با این حال نباید این کرم‌ها را به جای هم استفاده کرد؛ چرا که تفاوت‌های زیادی با هم دارند.

1- ترکیبات

اولین تفاوت کرم‌های شب و روز به ترکیبات موجود در ساختار آن‌ها مربوط می‌شود. معمولا در هنگام تولید کرم‌های روز از فاکتورهای محافظتی در برابر نور خورشید و مواد روشن کننده‌ای مانند ویتامین c استفاده می‌کنند. در حالی که ترکیبات موجود در کرم‌های شب از مواد فعالی مانند رتینول و مواد ضد چروک هستند.

2- سرعت جذب

کرم‌های شب و روز از نظر سرعت جذب با هم تفاوت دارند. ترکیبات فعال موجود در کرم‌های روز باعث می‌شوند تا این کرم ها به سرعت جذب پوست شوند. اما برای جذب بافت غلیظ کرم شب نیاز به زمان طولانی‌تری است.

3- نوع بافت کرم

بافت کرم‌های روز سبک‌تر از کرم‌های شب است. فرمولاسیون این کرم‌ها به گونه ای است که در هنگام استفاده، احساس سنگینی روی پوست خود نمی‌کنید. این در حالی است که کرم‌های شب، بافت غلیظی دارند و موجب سنگینی پوست می‌شوند. به همین علت سرعت جذب پایینی دارند.

تفاوت کرم‌های شب و روز

استفاده از کرم شب اوریفلیم چه مزایایی دارد؟

کرم شب دارای ترکیبات مفیدی برای پیشگیری و کاهش چین و چروک پوست است. علاوه براین، نقش مهمی در زیبایی، سلامت و شفافیت پوست شما دارد. این کرم در طول شب باعث تغذیه پوست شما می‌شود و آسیب‌های پوستی را نیز برطرف می‌کند. ترکیبات موجود در آن به نرم نگه داشتن پوست و افزایش کلاژن سازی کمک می‌کنند. فرایند آبرسانی و رطوبت‌رسانی پوست به خوبی صورت می‌گیرد. این کرم مانع از خشکی پوست و ایجاد چین و چروک می‌شود. یکی دیگر از مزایای کرم‌های شب این است که باعث می‌شود کرم‌های آرایشی و سایر محصولات مراقبتی بهتر توسط پوست جذب شوند.

4 مرحله استفاده از کرم شب

برای مصرف کرم شب، 4 مرحله زیر را انجام دهید.
1- پاکسازی و شستشوی کامل پوست با استفاده از شوینده مناسب
2- خشک کردن پوست
3- برداشتن مقدار کافی از کرم شب و مالیدن به پوست صورت
4- ماساژ کرم به صورت دورانی و به سمت بالا
نکته : کرم شب را به پوست اطراف چشم نمالید. برای این قسمت می‌توانید از کرم دور چشم استفاده کنید.

نحوه استفاده از کرم شب

معرفی برخی از انواع کرم‌های شب اوریفلیم

برند اوریفلیم محصولات متنوع آرایشی، بهداشتی و مراقبتی را با کیفیت بالا تولید می‌کند. در این میان، تنوع زیادی از کرم‌های شب به چشم می‌خورد. هر یک از مدل های کرم شب اوریفلیم دارای ترکیبات متفاوتی هستند و برای نوع خاصی از پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند.در این قسمت برخی از انواع کرم‌های شب اوریفلیم را به شما معرفی می‌کنیم. با بررسی این کرم‌ها می‌توانید نوع مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

1- کرم شب اوریفلیم Optimals Hydra Care مناسب پوست چرب Oriflame Optimals Hydra Care Comforting Night Cream

این محصول به عنوان کرم شب اوریفلیم برای پوست چرب شناخته می‌شود. 50 میل حجم دارد و برای آبرسانی و خنک‌کنندگی پوست تولید شده است. با استفاده از آن، منافذ پوست شما کاهش پیدا می‌کنند و پوست شما سفت می‌شود. در ترکیب این کرم، چربی وجود ندارد. به همین علت در تولید چربی صورت، تعادل ایجاد می‌کند. کرم شب اوریفلیم اپتیمالز حاوی مواد طبیعی، ویتامین E و ترکیبات معدنی آبرسان است. به همین علت موجب نرمی و لطافت پوست شما می‌شود.

کرم شب اوریفلیم Optimals Hydra Care مناسب پوست چرب

2- کرم شب اوریفلیم Hydra Radiance Optimals مناسب پوست خشک و حساس

یکی از انواع کرم ‌های شب اوریفلیم است که حاوی مواد مغذی و ترکیبات مرطوب کننده می باشد. از دیگر خواص این کرم می‌توان به تسکین دهندگی و رطوبت‌رسانی آن اشاره کرد. این محصول با هدف آبرسانی و تغذیه عمیق پوست طراحی شده است. ترکیبات آنتی اکسیدانی هدر و عصاره شاه بلوط شیرین از جمله ترکیباتی هستند که در ساخت این کرم شب به کار رفته‌اند. کرم شب اوریفلیم Hydra Radiance Optimals 50 میل حجم دارد و با استفاده از فناوری MoistureLockIn ساخته شده است. اگر پوستی خشک و حساس دارید، این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کرم شب اوریفلیم Hydra Radiance Optimals مناسب پوست خشک و حساس

3- کرم شب اوریفلیم Hydra Radiance Optimals مناسب پوست نرمال و مختلط

افراد در هر سنی می‌توانند با توجه به نوع پوست خود از این محصول استفاده کنند. این نوع کرم شب برای پوست‌هاینرمال و مختلط طراحی شده است. کرم شب اوریفلیم تاثیر بسزایی در صافی و شفافیت پوست دارد. ویتامین E موجود در آن به تغذیه کامل پوست کمک می‌کند. در ساختار این محصول از مواد معدنی ضروری، ترکیبات آبرسان و احیا کننده پوست استفاده شده است.

کرم شب اوریفلیم Hydra Radiance Optimals مناسب پوست نرمال و مختلط

4- کرم شب ضد پیری محافظ اپتیمالز اوریفلیم Cream Oriflame Optimals Age Revive Night

این محصول برای افراد با سنین بالاتر از 35 سال مناسب است. برای هر نوع پوستی می‌توان از آن استفاده کرد. این کرم باعث کاهش خطوط صورت و چین و چروک می‌شود. در ترکیب کرم شب ضد پیری محافظ اپتیمالز اوریفلیم مواد مغذی و مرطوب کننده به کار رفته است.
افرادی که در طول شب از این کرم استفاده می‌کنند، متوجه آثار مثبت آن در طول روز می‌شوند. این محصول، یک کرم ویتامینه است که می‌تواند نشانه‌های پیری را به حداقل برساند. حجم آن 50 میل است و دارای ترکیبات طبیعی، مواد سفت‌کننده فعال، مواد ضد چروک، مرطوب کننده و تغذیه کننده می باشد.

مواد طبیعی مختلفی در این کرم وجود دارند که از آن جمله می‌توان به عصاره های برگ درخت غان نقره ای، تمشک قرمز جنگلی، خولان دریایی و روغن بذر کتان اشاره کرد. این ترکیبات نقش مهمی در جلوگیری از ایجاد لکه های تیره، مبارزه با چین و چروک، فعالیت آنتی اکسیدانی، روشن کنندگی پوست، تغذیه و نرم کنندگی آن دارند.

کرم شب ضد پیری محافظ اپتیمالز اوریفلیم Cream Oriflame Optimals Age Revive Night

5- کرم شب ضدلک ایون اوت اپتیمالز Optimals Even Out Regenerating Night Cream

یکی دیگر از انواع کرم‌های شب اوریفلیم، کرم شب ضد لک ایون اوت است. این محصول باعث شادابی و شفافیت پوست شما می‌شود. علاوه بر این، رنگدانه های موجود در پوست را تنظیم می‌کند و با این کار، میزان لک های تیره، کک و مک را کاهش می‌دهد. همچنین مانع از ایجاد آنها در آینده می‌شود.
در ترکیب کرم شب ایون اوت اپتیمالز، مواد مفیدی مانند آنتی اکسیدان، روغن دانه گل، ویتامین C و… وجود دارند. این مواد باعث تنظیم رنگدانه ها، محافظت، تغذیه و روشن شدن پوست می‌شوند. اگر می‌خواهید به نتیجه ایده آل برسید بهتر است تا کرم شب و روز را با هم استفاده کنید.

کرم شب ضدلک ایون اوت اپتیمالز Optimals Even Out Regenerating Night Cream

سخن پایانی

کرم شب اوریفلیم تاثیر مهمی در تغذیه، شفافیت، رفع چین و چروک، صافی و رفع آسیب‌های پوستی دارد. این کرم انواع مختلفی دارد و شما باید با توجه به نوع پوست خود، محصول مناسب را انتخاب کنید. محصولات اوریفلیم کیفیت بالایی دارند و با استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک ساخته می‌شوند. به همین علت معمولا حساسیتی برای پوست افراد ایجاد نمی‌کنند. برای خرید کرم شب اوریفلیم مناسب برای پوست خود می‌توانید از نمایندگی‌های اوریفلیم کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *