مقالات

نحوه استفاده از کرم دور چشم اوریفلیم

نحوه استفاده از کرم دور چشم اوریفلیم

نحوه استفاده از کرم دور چشم اوریفلیم چگونه است؟ آیا تا به حال از این کرم استفاده کرده اید؟ کرم دور چشم برای پوست اطراف چشم تهیه شده است و می‌تواند روند پیری پوست را به تاخیر بیندازد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید اولین قسمت پوست که علائم پیری در آن نمایان می‌شود، پوست اطراف چشم است. نشانه‌ های پیری پوست این ناحیه به صورت حلقه سیاه دور چشم، چین و چروک، افتادگی و پف دور چشم ظاهر می‌شوند.

اگر نگران پیری زودهنگام پوست این ناحیه هستید، می‌توانید کرم دور چشم اوریفلیم را از نمایندگی محصولات اوریفلیم در تهران تهیه کنید. برای آشنایی بیشتر با این کرم و نحوه استفاده از آن ادامه مقاله را مطالعه کنید.

خواص کرم دور چشم اوریفلیم

کرم دور چشم اوریفلیم یک فرمولاسیون خاص دارد و موجب سفتی پوست اطراف چشم می‌شود. این کرم نقش مهمی در آبرسانی پوست دارد و همزمان با این عمل می‌تواند مشکلات رایج پوست را هم درمان کند. از دیگر خواص کرم دور چشم اوریفلیم می‌توان به رفع چین و چروک و جوانسازی پوست اطراف چشم اشاره کرد.

خواص کرم دور چشم اوریفلیم

چه زمانی از کرم دور چشم اوریفلیم استفاده کنیم؟

برخی افراد تصور می‌کنند که بعد از ایجاد چین و چروک، حلقه سیاه اطراف چشم، پف چشم و … باید از این کرم استفاده کرد. آنها معتقدند که این کرم مناسب افراد میانسال است. در حالی که افراد از سنین جوانی می‌توانند با استفاده از این کرم، از پیری زودرس پوست خود جلوگیری کنند. بر اساس تحقیقات انجام شده در آمریکا، سن خاصی برای استفاده از این کرم وجود ندارد. افرادی که پوست خشکی دارند، در هر سنی می‌توانند از کرم های دور چشم استفاده کنند.

به عقیده متخصصان بهتر است مصرف این کرم را از 17 سالگی آغاز کنند. کسانی که در سنین جوانی (30-20) قرار دارند، بهتر است از کرم دور چشم سبک استفاده کنند. این کرم ها فاقد مواد سنگینی مانند ویتامین c و مواد کلاژن ساز هستند و بیشتر خاصیت آبرسانی دارند. مصرف محصولات سنگین باعث می‌شود تا پوست اطراف چشم آنها به این محصولات عادت کند. در نتیجه وقتی به سنین بالاتر می‌رسند، این محصولات تاثیرگذار نخواهند بود.

کسانی که در سنین 40-30 سال قرار دارند، بهتر است از محصولات سنگین استفاده کنند. چرا که کلاژن سازی در پوست آنها کاهش یافته است و برای سلامتی پوست خود نیاز به محصولات جانبی دارند. خاصیت کشسانی پوست افراد با عبور از سن 40 سالگی کاهش می یابد. بنابراین لازم است تا از کرم دور چشم با خاصیت لیفتینگ استفاده کنند. بهترین زمان برای استفاده از این کرم، دو نوبت در روز (صبح و شب) است تا محافظت از پوست به صورت کامل انجام شود.

نحوه استفاده از کرم شگفت انگیز دور چشم اوریفلیم

برای اثربخشی بیشتر کرم دور چشم به روش زیر عمل کنید.
1- ابتدا به اندازه یک نخود از کرم دور چشم را با استفاده از انگشت حلقه بردارید. (این انگشت به عنوان ضعیف ترین انگشت شناخته می شود و فشار زیادی به پوست وارد نمی کند. به این ترتیب لمس پوست با ملایمت بیشتری انجام می شود.)
2- کرم را به شکل نقطه نقطه روی پوست خود قرار دهید.
3- این کار را از قسمت داخلی چشم شروع کنید و به سمت بیرون ادامه دهید.
4- به وسیله ی ضربه زدن با انگشت حلقه، کرم دور چشم را پخش کنید. با این کار، کرم جذب می‌شود.

نحوه استفاده از کرم دور چشم اوریفلیم

نکات مهم درباره نحوه استفاده از کرم ویژه دور چشم اوریفلیم

در هنگام استفاده از کرم دور چشم به نکات زیر توجه کنید. در غیر این صورت ممکن است پوست شما آسیب ببیند.
– این کرم را در نزدیکی مژه های پایین استفاده نکنید.
– به مدت 2 دقیقه صبر کنید تا کرم جذب شود.
– بعد از مصرف کرم دور چشم از سایر محصولات آرایشی و مراقبتی استفاده کنید.
– مقدار مناسبی از کرم را در اطراف چشم خود بزنید. استفاده بیش از حد باعث ورود مواد به چشم و ایجاد سوزش و حساسیت می‌شود.
– بهتر است قبل از مرطوب کننده و ضد آفتاب از کرم دور چشم استفاده کنید. کرم دور چشم، ساختار سبکی دارد و بهتر است قبل از محصولات سنگین تر مصرف شود.
– هیچ وقت با آرایش نخوابید.
– از عینک آفتابی استفاده کنید. با این کار می‌توانید چشم و پوست اطراف آن را از خطرات اشعه‌های ماوراء بنفش UVB و UVA، ایجاد چین و چروک و سرطان پوست حفظ کنید.
– برای محافظت از پوست خود، کلاه لبه‌دار بپوشید.

معرفی انواع کرم دور چشم برند اوریفلیم

برند اوریفلیم چندین مدل کرم دور چشم را تولید می‌کند که از نظر ویژگی و کاربرد با یکدیگر متفاوت هستند.

1- کرم دور چشم اپتیمالز اوریفلیم

کرم دورچشم ضدپیری اپتیمالز اوریفلیم ایج ریوایو یکی از محصولات اوریفلیم است که بافتی ژله ای و سبک دارد. ترکیبات موجود در این کرم روی پوست تاثیر می‌گذارند و باعث از بین رفتن علائم پیری، افتادگی، تیرگی و حلقه های اطراف چشم می‌شوند. به این ترتیب، شادابی و نشاط را به پوست باز می‌گردانند. کرم دور چشم اوریفلیم مدل optimals ترکیبی از مواد مغذی پوستی، مواد معدنی و آمینو اسیدهای برگ درخت توس نقره ای است. این ترکیب، سلامت و جوانی پوست را حفظ می‌کند و با افزایش گردش خون در پوست اطراف چشم موجب کاهش علائم پیری می‌شود.

کرم دور چشم اپتیمالز اوریفلیم

2- کرم دور چشم ضد پیری انتی ایج اوریفلیم اپتیمالز

این محصول برای افراد 35 سال و بالاتر مناسب است و به مبارزه با علائم پیری می پردازد. کرم دور چشم ضد پیری انتی ایج اوریفلیم اپتیمالز حاوی مواد طبیعی مانند کافئین می‌باشد. از جمله خواص این کرم می‌توان به رفع چین و چروک، روشن کننده و خنک کننده پوست، رفع پف و تیرگی اطراف چشم اشاره کرد. کرم دور چشم ضد پیری اوریفلیم برای انواع پوست مناسب است و علائم خستگی را نیز از بین می‌برد.

کرم دور چشم ضد پیری انتی ایج اوریفلیم اپتیمالز

3- کرم دور چشم اوریفلیم هیدرا رادیانس

کرم دورچشم هیدرا رادیانس اپتیمالز اوریفلیم گزینه ی مناسبی برای افرادی است که چشم‌های آنها خسته و پف کرده است. این کرم، پوست را به خوبی تغذیه و آبرسانی می‌کند. مواد مغذی و طبیعی موجود در این کرم، تیرگی و پف چشم را کاهش می‌دهند. در ترکیب کرم دور چشم هیدرا رادیانس اوریفلیم، تانن و اسیدهای فنلی وجود دارند که نقش مهمی در تسکین پوست اطراف چشم ایفا می‌کنند.

کرم دور چشم اوریفلیم هیدرا رادیانس

4- کرم دور چشم اوریفلیم مدل ایون آوت

کرم دور چشم ایون آوت اپتیمالز اوریفلیم یک محصول روشن کننده است و به سرعت می‌تواند تیرگی پوست را از بین ببرد. فرمولاسیون ویژه این کرم باعث کاهش پف زیر چشم و افتادگی پوست می‌شود. در ترکیب این کرم، ویتامین C، سالیسیلیک اسید، عصاره های بومادران و Meadowsweet وجود دارد. فلاونوئیدهای موجود در عصاره بومادران تاثیر بسزایی در مرطوب سازی پوست دارند.

کرم دور چشم اوریفلیم مدل ایون آوت

سخن پایانی در مورد نحوه استفاده از کرم دور چشم اوریفلیم

همان‌طور که گفتیم برند اوریفلیم چندین مدل کرم دور چشم را تولید می‌کند. هر یک از این محصولات کاربرد خاصی دارند. اگر قصد خرید کرم دور چشم اوریفلیم را دارید، این کار را با توجه به نیاز پوستی خود و ویژگی ها و کاربرد کرم انجام دهید. کرمی را انتخاب کنید که متناسب با پوست و سن شما باشد. برای مثال اگر پوستی چرب دارید، بهتر است از کرم دور چشمی استفاده کنید که برای پوست‌های حساس مناسب است. کرم‌هایی که در ترکیب خود موادی مانند بابونه، فندق، عصاره درخت چای، رتینوئید و AHA دارند، گزینه‌ی مناسبی برای شما هستند. از مصرف کرم‌های حاوی عطر و روغن خودداری کنید.

برای پوست خشک هم بهتر است از کرم دور چشمی استفاده کنید که حاوی مواد آبرسان باشد. به دنبال محصولاتی باشید که در ترکیب خود موادی مانند گلیسیرین، سرامید، ویتامین E و نیاسینامید دارند. کرم دور چشم اوریفلیم تاثیر بسزایی در جلوگیری از پیری زودرس پوست اطراف چشم دارد. رعایت نکات مربوط به نحوه استفاده از کرم دور چشم اوریفلیم باعث تاثیرگذاری بیشتر این محصول می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *