اوریفلیم نام یکی از کمپانی های معروف لوازم آرایشی در دنیا می باشد. این شرکت توسط دو برادر در کشور سوئد تاسیس شد. در سال های گذشته اوریفلیم پرشیا خود را نماینده اوریفلیم در ایران معرفی کرده بود. این شرکت به دلیل فروش هرمی و فرار از مالیات پلمپ و برای مسئولان آن حکم تعقیب قضایی صادر شد اما هم اکنون نمایندگی های اوریفلیم زیادی در ایران به صورت قانونی فعالیت می کنند. در نظر داشته باشید به دلیل افزایش نمایندگی های فیک ممکن است محصولات تقلبی به دست شما برسند. بنابراین قبل از خرید، اعتبار آن نمایندگی را بررسی کنید. اوریفلیم، تجربه بازاریابان و نمایندگان را جایگزین تبلیغات در تلویزیون و بیلبوردها کرده است. این کار پیشرفت چشمگیری را برای اوریفلیم رقم زد. درحال حاضر نمایندگی و فروش اوریفلیم در 61 کشور دنیا صورت می گیرد.

تاریخچه اوریفلیم

اوریفلیم در سال 1967 میلادی (1346 شمسی) توسط دو برادر به نام های رابرت و یوناس آف کینگ با همکاری یکی از دوستان آنها تاسیس شد. آنها تصمیم گرفتند از شغل خود استعفا بدهند و کاری فوق العاده در زمینه زیبایی و جوانسازی پوست انجام بدهند. کاری که تا آن زمان به ذهن هیچکس نرسیده بود. آنها قصد داشتند با اوریفلیم زییایی طبیعی را به کسانی هدیه بدهند که احساس زیبایی نمی کردند و یا اعتماد به نفس کمی داشتند.
اوریفلیم رویای خود را در یک ساختمان قدیمی شروع کرد که در مرکز استکهلم (پایتخت سوئد) و دارای دو اتاق کهنه بود. آنها محصولات خود را بر روی میز تنیس بسته بندی و بدون ایجاد مغازه به فروش می رساندند. اما با شروع جنگ ضد ویتنام، جنگ های سبز و فعالان دانشجویی در دهه 60 میلادی کمتر کسی به زیبایی خود اهمیت می داد. این باعث شد ایده برادران آف یوکنیک مورد استقبال قرار نگیرد. اوریفلیم در آن زمان بازاریاب هایی در شهرهای مختلف استخدام کرد. وظیفه آنها معرفی محصولات به مردم در سرتاسر کشور بود. این کار پیشرفت قابل توجهی برای اوریفلیم در پی داشت. کمپانی اوریفلیم مانند بقیه شرکت های معروف در حوزه های مختلف، در دفتری کوچک شروع به فعالیت کرد. اما این دو برادر کم کم کار خود را گسترش دادند و اوریفلیم به یکی از معروف ترین کمپانی ها تبدیل شد.

اوریفلیم چیست؟

اوریفلیم از معتبرترین برندهای اروپایی می باشد که در تولید محصولات زیبایی و مراقبت از پوست شهرت بسیاری دارد. این برند توانست طرفداران زیادی در نقاط مختلف جهان برای خود جذب کند.
محصولات اوریفلیم از مواد اولیه کاملا ارگانیک و از عصاره میوه ها، گل ها و گیاهان تولید می شوند. این محصولات فاقد هرگونه مواد شیمیایی مضر مانند ترکیبات هورمونی، کورتون، امولسیون و سرب می باشند. به همین دلیل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
محصولات اوریفلیم، کرولتی فر یا عاری از خشونت علیه حیوانات می باشند یعنی این کمپانی به عنوان دوستدار حیوانات، محصولات خود را هرگز بر روی حیوانات تست نمی کند. کمپانی اوریفلیم از فناوری های خاص برای آزمایش محصولات خود استفاده می کند.
محصولات اوریفلیم در 5 کارخانه تولید می شوند. این کارخانه ها بر اساس بزرگی و میزان تولید به ترتیب در کشورهای لهستان، هند، سوئد، چین و روسیه قرار دارند.

محصولات برند اوریفلیم

برند اوریفلیم طیف وسیعی از محصولات آرایشی مانند آرایش لب، چشم، صورت و همچنین محصولات مراقبتی از پوست، مو و بدن تولید می کند.

  • پک محصولات مراقبت و حفاظت از پوست : شامل کرم دور چشم، سرم آبرسان، شوینده پاک کننده صورت، کرم های مخصوص شب و روز می شود، تاثیر بسزایی در جوانسازی پوست دارد و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند.
  • محصولات آرایشی : مانند خط چشم ماژیکی دوان اوریفلیم، خط لب پیچی کالر استایلیست دوان اوریفلیم، ریمل آنکالر بیگلش و ... که فاقد مواد شیمیایی مضر می باشند و حتی برای پوست های حساس مناسب هستند.
  • محصولات بهداشتی : از جمله این محصولات می توان به رول دئودورانت اوریفلیم و شامپوهای اوریفلیم اشاره کرد.

پرفروش ترین محصولات اوریفلیم

تمامی محصولات اوریفلیم معروف و پرفروش هستند و هر فردی که به زیبایی خود اهمیت می دهد، حداقل یکبار درمورد برند اوریفلیم شنیده است. کیفیت و تنوع محصولات این برند موجب شده است تا طرفداران زیادی در سراسر دنیا داشته باشد.
در اینجا به معرفی برخی از محصولات پرفروش اوریفلیم می پردازیم:

1- کرم  دور چشم ضد پیری اوریفلیم مدل optimals:

این محصول برای رفع تیرگی، گودی، سیاهی و پف چشم استفاده می شود و ترکیبی از عناصر طبیعی و کافئین می باشد. کرم  دور چشم ضد پیری اوریفلیم باعث آبرسانی و تغذیه پوست نواحی دور چشم می شود. این کرم از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند و تاثیر مهمی در شادابی و جوانسازی پوست دارد.  

کرم دور چشم ضد پیری اوریفلیم مدل optimals

2- تونر هیدرا اپتیمالز برای پاک کنندگی و شادابی پوست:

این تونر پاک کننده از بهترین محصولات اوریفلیم می باشد و تمام آلودگی های محیطی و آرایش از روی صورت پاک می کند. علاوه بر این باعث از بین رفتن سلول های مرده پوست می شود. این محصول دارای مواد معدنی، ویتامین c و عصاره گل می باشد.

تونر هیدرا اپتیمالز

3- ادوپرفیوم زنانه اوریفلیم مدل infinita:

اگر عطری ملایم برای تمام فصول سال می خواهید این عطر گزینه مناسبی برای شما است. پرتقال، کوم کوات و فلفل قرمز در نت ابتدایی، یاسمن گراندیفلوروم در نت میانی، عنبر، چوب کشمیر و وانیل در نت پایانی این عطر می باشد. این محصول رایحه و ماندگاری بی نظیری دارد.

ادوپرفیوم زنانه اوریفلیم مدل infinita

از دیگر محصولات پرفروش اوریفلیم می توان به شامپو تقویت کننده و ضد ریزش اوریفلیم مدل hairx activator، رژلب مات اوریفلیم سری oncolour و ... اشاره کرد.

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش اوریفلیم مدل hairx activator

رژلب مات اوریفلیم سری oncolour

روش تشخیص اصل یا فیک بودن محصولات اوریفلیم

در بازار محصولات فیک زیادی وجود دارند اما تشخیص اصالت کالا کار سختی نیست.
هر شرکت یا کمپانی کدی بر روی محصول خود درج می کند. اما شرکت هایی که محصولات تقلبی تولید می کنند به دلیل نداشتن دستگاه بر روی محصولات برچسب می زنند.
برای کنترل اصالت کالا می توانید کد درج شده روی محصول را که مانند بارکد، ترکیبی از حروف و عدد می باشد را در سایت http://m.checkcosmetic جستجو کنید.

آیا محصولات اوریفیلیم کیفیت بالایی دارند؟

همان طور که قبلا گفتیم محصولات اوریفلیم از مواد اولیه طبیعی و ارگانیک تولید می شوند. این برند طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است به گونه ای که بیشتر از 60 شعبه فعال در سراسر دنیا و کشورهای مختلف دارد. بنابراین بدون شک بهترین کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد.

قیمت محصولات اوریفلیم

قیمت محصولات اوریفلیم ، یکی از وجوه تمایز آنها با محصولات برندهای دیگر می باشد. چرا که اوریفلیم، سیاست فروش مستقیم را در دستور کار خود قرار داده است. به این ترتیب، محصولات برند اوریفلیم با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت به دست مشتریان عزیز می رسند. این محصولات با کیفیت درجه یک عرضه می شوند. به طور کلی قیمت محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی به دلیل هزینه های بالای تولید، نسبت به سایر محصولات گران تر است. اما قیمت محصولات اوریفلیم به علت استفاده از روش های نوین و پیشرفته ی تولید، مناسب می باشد. برای خرید می توانید با شماره نمایندگی محصولات اوریفلیم که در سایت درج شده تماس بگیرید.

خرید مستقیم محصولات اوریفلیم از نمایندگی محصولات اوریفلیم

اگر می خواهید محصولات اوریفلیم را به صورت اورجینال خریداری کنید، باید خرید خود را از نمایندگی های معتبر محصولات اوریفلیم انجام دهید. ما در این فروشگاه محصولات اوریفلیم را بدون واسطه به شما ارائه می دهیم. در صورت سفارش اگر محصول موجود باشد سفارش شما حداکثر تا 48 ساعت به دست شما می رسد. با خرید مستقیم محصولات اوریفلیم می توانید محصولات اصل و با کیفیت این برند را با قیمت مناسب تهیه کنید.

نمایندگی محصولات اوریفلیم در تهران

اوریفلیم یک شرکت سهامی عام می باشد که به عنوان شرکتی برتر در سازمان بورس سوئد شناخته می شود. این برند در ایران هم دارای شعبه های قانونی بسیاری است. از طریق تماس با نمایندگی محصولات اوریفلیم در تهران می توانید محصولات موردنیاز خود را به صورت مستقیم تهیه کنید.

نمایندگی محصولات اوریفلیم در تهران پارس

نمایندگی محصولات اوریفلیم در تهران پارس، محصولات اوریفلیم یکی از برندهای پرطرفدار و محبوب لوازم آرایشی به حساب می آیند. این محصولات دارای مواد اولیه با کیفیت و ارگانیک می باشند و ترکیباتی سبک دارند. افرادی که در منطقه تهرانپارس سکونت دارند با سفارش از این نمایندگی می توانند محصولات اوریفلیم مورد نیاز خود را در کمترین زمان تهیه کنند.

نمایندگی محصولات اوریفلیم در غرب تهران

نمایندگی محصولات اوریفلیم در غرب تهران ، محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی خود را با قیمت های مناسبی به مشتریان عزیز ارائه می دهد. این در حالی است که قیمت محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی به دلیل پر هزینه بودن روند تولید آنها، بیشتر از سایر محصولات می باشد. کمپانی اوریفلیم برای تولید محصولات گیاهی خود از روش های نوین بهره می برد. به همین دلیل است که شما می توانید محصولات موردنیاز خود را با قیمت مصوب از نمایندگی محصولات اوریفلیم در غرب تهران تهیه نمایید.

نمایندگی محصولات اوریفلیم در شرق تهران

نمایندگی محصولات اوریفلیم در شرق تهران، این شرکت با استفاده از کارشناسان حرفه ای و حذف واسطه ها کالاهای خود را با قیمتی مناسب و میزان دسترسی بالا به فروش می رساند.

نمایندگی اوریفلیم در ولیعصر

نمایندگی اوریفلیم در ولیعصر مکان مناسبی است که شما می توانید انواع محصولات برند اوریفلیم را با قیمت مناسب خریداری کنید. محصولاتی که در این نمایندگی به مشتریان عزیز ارائه می شوند، کاملا اصل می باشند. بنابراین با خیال راحت خرید خود را انجام دهید و از کیفیت بالای محصولات اوریفلیم لذت ببرید. به یاد داشته باشید که محصولات برند اوریفلیم با استفاده از مواد ارگانیک و طبیعی ساخته می شوند. این برند احترام خاصی برای محیط زیست قائل است و به همین علت در تولید انواع محصولات خود از مواد نگهدارنده و اسپری های آسیب رسان استفاده نمی کند. شما می توانید خرید خود را به صورت حضوری یا آنلاین از نمایندگی اوریفلیم در ولیعصر انجام دهید. برند اوریفلیم محصولات متنوعی برای افراد در هر سنی ارائه می دهد. این محصولات گیاهی و طبیعی گزینه ی مناسبی برای پوست های حساس و آلرژیک می باشند.

نمایندگی اوریفلیم در کرج

نمایندگی اوریفلیم در کرج، این نمایندگی با فروشندگان و متخصصان حرفه ای در حوزه فروش انواع لوازم آرایشی فعالیت می کند. یکی از انواع محصولات نمایندگی اوریفلیم در کرج شامل خط چشم، مداد چشم، کانسیلر دور چشم، رژگونه، لاک و تقویت ناخن می شود. برای سفارش محصولات می توانید به این نمایندگی مراجعه کنید.

نمایندگی اوریفلیم در اصفهان

نمایندگی اوریفلیم در اصفهان، اوریفلیم علاوه بر محصولات آرایشی و بهداشتی زیبایی بانوان، برای مردان هم محصولات با کیفیتی ارائه می دهد که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. محصولاتی مانند دئودورانت ضد تعریق 24 ساعته، صابون مردانه زینک پلاس، فوم اصلاح آقایان، ژل دور چشم آقایان طرفداران زیادی به خود جذب کرده است. نمایندگی اوریفلیم محصولات مورد نیاز شما را در سریع ترین زمان ممکن به دست شما می رساند.

آدرس نمایندگی اوریفلیم در تهران

آدرس نمایندگی اوریفلیم در تهران، در صفحه اصلی سایت موجود می باشد. برای خرید می توانید به این نمایندگی مراجعه کنید. همان طور که قبلا گفتیم نمایندگی های زیادی در ایران وجود دارد که تعدادی از آنها فیک و نامعتبر می باشند به همین دلیل ممکن است محصولات تقلبی و تاریخ گذشته به شما بفروشند برای جلوگیری از این اتفاق قبل از خرید، از آن نمایندگی مطمئن شوید.

سخن پایانی

اوریفلیم یکی از برندهای معتبر در حوزه محصولات مراقبتی، آرایشی و بهداشتی می باشد. کیفیت بالای محصولات این برند سوئدی موجب شده است تا افراد زیادی در سراسر جهان از این محصولات استفاده کنند. یکی دیگر از دلایل استقبال از محصولات اوریفلیم، استفاده از مواد اولیه طبیعی و ارگانیک می باشد. اگر شما هم به دنبال محصولات با کیفیت و اصل این برند هستید، پیشنهاد می کنیم تا به نمایندگی های معتبر مراجعه کنید. با توجه به وجود محصولات غیر اصلی در بازار، بهترین راه تهیه محصولات اصلی اوریفلیم، خرید از نمایندگی های معتبر این برند است.