پوست و مو نقش بسزایی در زیبایی افراد دارند‌. به همین دلیل باید به درستی از آن ها مراقبت نمود. در غیر اینصورت شادابی و جوانی خود را از دست می دهند. در این حالت، پوست دچار جوش، لک و آکنه و مو نیز دچار آشفتگی و بیماری می شود. افرادی که به سلامت پوست و موی خود اهمیت می دهند، همواره به دنبال خرید بهترین مواد آرایشی و بهداشتی هستند. آن ها با خرید بهترین محصولات از برندهای معتبر، سلامت پوست و موی خود را تضمین می نمایند. اوریفلیم یکی از بهترین برندهای معتبر و پرطرفدار است که مواد آرایشی و مراقبتی آن از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند. این برند کیفیت و ماندگاری بالایی دارد. اوریفلیم بک برند سوئدی است که در بیش از ۶۰ کشور دنیا عرضه می شود و حتی در کشورهای اطراف ایران مانند ترکیه و ارمنستان نمایندگی دارد. از محصولات متنوع ارائه شده در نمایندگی اوریفلیم در کرج می توان به انواع شامپو، پنکیک، رژ لب، خط چشم، انواع ماسک صورت و مو، ژل، انواع کرم، انواع صابون های گیاهی و ... اشاره نمود. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به زیبایی پوست و مو خود اهمیت می دهید و به دنبال بهترین برند هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تاریخچه اوریفلیم

اوریفلیم یک شرکت توزیع کننده لوازم آرایشی و بهداشتی است که به عنوان یک شرکت سهامی عام شناخته شده و به ثبت رسیده است. محصولات اوریفلیم ساخته کشور سوئد هستند که در سال ۱۹۶۷ توسط برادران رابرت و یوناس آف پوکینگ تاسیس شد. هدف آن ها این است که محصولات را بدون داشتن مغازه و روش نوین به وسیله ی افراد به فروش برسانند. این شرکت محصولات خود را به صورت نتورک مارکتینگ و یا بازاریابی شبکه ای به فروش می رساند. اوریفلیم در ایران نیز شعب رسمی و قانونی دارد. محصولات اوریفلیم دارای نمایندگی های زیادی در سراسر جهان و نیز کشور ایران می باشند که در اینجا با نمایندگی اوریفلیم در کرج آشنا می شویم.

محصولات اوریفلیم ساخت کجاست؟

در واقع اوریفلیم یک شرکت سوئدی است. اما امروزه تمام کارخانه‌ های تولیدی این برند در سوئد قرار نگرفته‌ اند. در حال حاضر ۵ کارخانه فعال در حال تولید هزاران محصول از این برند هستند که به ترتیب بزرگی و میزان تولید در کشورهای لهستان، هند، سوئد، چین و روسیه قرار گرفته‌ اند. دلیل این توزیع، شعبه ‌های تولیدی نزدیکی به منابع مورد نیاز هر محصول و کاهش هزینه ‌های تولید می باشد. بزرگ ترین کارخانه اوریفلیم که با وسعت ۱۵۰۰۰ متر مربع در سال ۱۹۹۵ تاسیس شد، کارخانه لهستان است. این کارخانه سالانه حدود ۳۰۰ میلیون کالا تولید می کند و بیش از ۴۰۰ نوع محصول در این شرکت تولید می گردد. کارخانه لهستان بیشتر محصولات الکل دار مانند عطر و ادکلن و بسیاری از شامپوها و ریمل ها را تولید می کند. وسعت کارخانه هندوستان ۲۰۰۰ متر مربع است که در سال ۱۹۹۶ در دهلی نو تاسیس شد و توانایی تولید ۸۰ میلیون محصول در سال و ۱۶۰ نوع از محصولات اوریفلیم را دارد. در این کارخانه انواع کرم ها، شامپوها و لوازم آرایشی مانند ریمل، براق کننده لب و ... تولید می شود. در ژوئن سال ۲۰۰۳، اوریفلیم کارخانه سوئد به مساحت ۱۸۰۰۰ متر مربع را خریداری کرد و تولید محصولات شخصی، محصولات مراقبت از مو، محصولات حاوی الکل مانند عطر و ادکلن و لوازم آرایشی و بهداشتی شروع نمود. کارخانه سوئد توانایی تولید ۱۰۰ میلیون کالا در سال و بیش از ۲۵۰ نوع محصول از برند اوریفلیم را دارد. کارخانه چین در کوشان چین ۴۰ کیلومتر خارج از شانگهای با وسعت ۷۰۰۰ متر مربع در سال ۲۰۰۵ تاسیس شد. این کارخانه توانایی تولید ۵۰ میلیون کالا در سال را دارد و اکثر محصولات مراقبت از پوست، ریمل ها و رژلب ها را تولید می کند. کارخانه روسیه واحدی عظیم با وسعت حدود ۲۲۰۰۰ متر مربع است که توانایی تولید ۱۰۰ میلیون کالا در سال را دارد. این کارخانه مخصوص محصولات رنگ دار نانند رژلب، مداد، کرم و ... از برند اوریفلیم می باشد.

کیفیت اوریفلیم

از آنجایی که خانم ها و آقایان به سلامت پوست و زیبایی خود اهمیت می دهند، برندهای زیادی محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی تولید می کنند. در بین این برندها، کیفیت اوریفلیم حرف اول را می زند. مواد اولیه به کار رفته در تولید محصولات اوریفلیم طبیعی و فاقد مواد شیمیایی است. همچنین تمامی محصولات این برند فافد سرب و مواد آسیب دهنده می باشد و برای پوست های حساس بسیار مناسب هستند. محصولات اوریفلیم تنوع زیادی دارند. از جمله آن ها می توان به شامپو، ماسک، کرم ضد آفتاب، ربمل، خط چشم، صابون های گیاهی و ... اشاره نمود.

ویژگی محصولات اوریفلیم

محصولات متنوع اوریفلیم ویژگی های زیادی دارند. یکی از مهم ترین دلایل تمایز محصولات این برند، پایه گیاهی بودن آن ها است. در ترکیبات محصولات اوریفلیم اصل از ترکیب های هورمونی، کورتون و امولسیون استفاده نشده است. به همین دلیل می توان گفت محصولات این شرکت برگرفته از طبیعت هستند. طبیعی بودن ترکیبات ابن محصولات باعث شده که استفاده از آن ها برای پوست های حساس و آلرژیک مناسب باشد. ترکیبات این محصولات فاقد مواد نگهدارنده و با اسپری های آسیب رسان می باشند. به همین دلیل میزان آسیب رسانی آن ها به لایه اوزون در حداقل ممکن قرار دارد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد محصولات اوریفلیم، عدم استفاده از تست حیوانی است. عطرها و ادکلن های تولید شده این برند از گیاهان خوشبو و بدون آلرژی می باشد. در ترکیبات محصولات اوریفلیم هیچ پارابن و مواد سرطان زایی وجود ندارد. به همین دلیل محصولات عرضه شده دارای بالاترین کیفیت مواد اولیه هستند.

مهم ترین استانداردهای محصولات اوریفلیم

هر برندی در تولید محصولات خود از استانداردهای خاص استفاده می کند. برند معروف و پرطرفدار اوریفلیم نیز از این موضوع مستثنی نیست. از مهم ترین استانداردهای محصولات اوریفلیم می توان به دارا بودن استاندارد مرغوبیت کالا در جهان، تولید محصولاتی بر پایه مواد طبیعی، دارا بودن تاییدیه جهانی (به دلیل استفاده نکردن از حیوانات به هنگام آزمایش)، مفید و موثر بودن محصولات بر روی انواع پوست به خصوص پوست های حساس، دارا بودن مجوز و پروانه بهداشت از وزارت بهداشت ایران، بازاریابی چند سطحی (MLM)، مورد تایید بودن فدراسیون جهانی (WFDSA) و عضو اروپا (DSA) اشاره نمود‌.

نمایندگی اوریفلیم در کرج

اوریفلیم از کمپانی های بین المللی و برندی معروف و معتبر در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی در دنیا می باشد. ترکیبات مورد استفاده در محصولات این برند بسیار سبک بوده و احساس سنگینی بر روی پوست بر جای نمی گذارند. نمایندگی اوریفلیم در کرج در زمینه خرید، فروش و مشاوره کلیه محصولات به صورت تخصصی فعالیت می کند. از محصولات این برند در نمایندگی اوریفلیم در کرج می توان تونر، روغن تی تی لاو، رژ لب، خط چشم ماژیکی، روغن آرگان، بالم نرم کننده، لاک و تقویت کننده ناخن، لوازم بهداشتی کودکان، عطر و ادکلن، مراقبتی پا و مو و ... را نام برد. یکی از محصولات پر طرفداری که در نمایندگی اوریفلیم در کرج به فروش می رسد، ماسک ذغال است. داشتن پوستی صاف و لطیف تاثیر بسزایی در زیبایی افراد دارد. ویژگی های خاص و کیفیت بالای ماسک ذغال اوریفلیم باعث شده تا از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. مرغوبیت این محصول در کنار قیمت مناسب آن موجب شده تا قابل رقابت با محصولات داخلی و خارجی باشد. مواد موجود در ترکیب ماسک ذغال بر سلامت، درخشندگی، ترمیم و تقویت انواع پوست به خصوص پوست های حساس تاثیر چشم گیری دارد. ماسک صورت ذغال محصولی با تکنولوژی پیشرفته جهت مراقبت از پوست های آسیب دیده است که علاوه بر رفع جوش ها و لکه های سیاه روی پوست از براق شدن پوست نیز جلوگیری می کند. همچنین به رفع چربی های اضافی پوست نیز کمک می نماید. عصاره گیاهان مختلف مانند ماراکویا (میوه ای استوایی)، عصاره انار و پاپایا (دارای آنتی اکسیدان های فراوان و مفید) موجود در فرمولاسیون این محصول باعث از بین رفتن جوش های پوستی و بسته شدن منافذ باز پوست می شود. استفاده از این ماسک بسیار ساده است. یک لایه نازک از ماسک را به وسیله براش روی سطح پوست خود به جز اطراف چشم ها و لب بمالید. پس از خشک شدن، ماسک را به صورت ورقه ای از روی پوست جدا نمایید. این محصول آلودگی های لایه های زیر پوست را با خود جدا می کند. برای تهیه ماسک ذغال اصل و با کیفیت و سایر محصولات اوریفلیم، نمایندگی اوریفلیم در کرج را انتخاب کنید.

نمایندگی محصولات اوریفلیم در کرج

نمایندگی محصولات اوریفلیم در کرج با توجه به تنوع محصولات گیاهی خدمات مشاوره، خرید، فروش و عرضه کلیه محصولات آرایشی و بهداشتی را ارائه می دهد. همانطور که گفته شد، در تولید محصولات این برند از هیچگونه مواد شیمیایی و آسیب پذیر استفاده نمی شود. محصولات بهداشتی اوریفلیم تنوع زیادی دارند که مناسب برای خانم ها، آقایان و کودکان هستند. کرم دور چشم ضد پیری یکی از محصولات پرطرفدار در نمایندگی محصولات اوریفلیم در کرج است. با استفاده از این محصول می توان با علائم پیری و افتادگی پوست دور چشم مبارزه نمود. کرم دور چشم اوریفلیم بافت ژله ای سبکی دارد که با قدرت جذب سریع، به سرعت پوست را رطوبت رسانی کرده و خنک می کند. همچنین موجب کاهش تیرگی و حلقه های اطراف چشم می شود و پوست را شاداب و چهره را جوان نمایش می دهد. نمایندگی محصولات اوریفلیم در کرج از مواد مغذی پوستی، مواد معدنی و آمینواسیدهای برگرفته از برگ درخت توس نقره ای برای تولید کرم دور چشم استفاده می کند. مواد اولیه موجود در این محصول باعث افزایش گردش خون در ناحیه پوست زیر چشم شده و علائم پیری را کاهش می دهد. یکی دیگر از محصولات پر طرفدار در نمایندگی محصولات اوریفلیم در کرج، شامپو ضد ریزش و تقویت کننده مو می باشد. موهای سالم و شاداب بر زیبایی افراد تاثیر بسزایی دارد.  استفاده از مواد مغذی و ویتامین های لازم و ضروری برای مو به کاهش ریزش مو، تحریک رشد و افزایش تراکم مو کمک می کند. با استفاده از شامپو اوریفلیم می توان موها و پوست سر خود را تقویت و پاکسازی نمود و ریزش مو را از بین برد. این محصول از برند اوریفلیم فرمولاسیون سبک دارد و به تکنولوژی TriActivate مجهز است. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به سلامت پوست و موی خود اهمیت می دهید برای تهیه محصولات اصل و باکیفیت با نمایندگی محصولات اوریفلیم در کرج در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

نمایندگی فروش اوریفلیم در کرج

اوریفلیم دوست دار محیط زیست است. زیرا تمامی محصولات اوریفلیم قابلیت بازیافت دارند و در تولید آن ها از PVC استفاده نشده است. نمایندگی فروش اوریفلیم در کرج در زمینه فروش به صورت تخصصی فعالیت می کند. فروش محصولات اوریفلیم در کرج با کیفیت بالا و قیمت مناسب صورت می گیرد. برخی دیگر از محصولات این برند را می توان شیر پاک کن، تونیک گیاهی، کرم آبرسان، کرم ترک پا و ... نام برد. نمایندگی فروش اوریفلیم در کرج ماسک های متنوعی برای صورت با پوست های مختلف ارائه می دهد. از ماسک صورت برای پاکسازی پوست، رفع چربی اضافی پوست و جوش های سیاه استفاده می شود. با استفاده از ماسک صورت اوریفلیم می توان خستگی صورت را از بین برد. شیر پاک اوریفلیم به راحتی آرایش افراد را از چهره ی آن ها پاک می کند. این محصول سرشار از ویتامین بوده و رایحه ی خوبی دارد. شیر پاک کن به صورت آسیبی نمی رساند و باعث نرم و تمیز شدن پوست می شود. تونیک ضد ریزش به رویش مجدد مو کمک می کند. کرم ترک پا محصولی است که همه سنین می توانند از آن استفاده نمایند. این کرم موجب نرمی و خوشبویی پا شده و ترک های پا را نابود می کند. کرم آبرسان اوریفلیم باعث لطافت و شادابی پوست می شود. نمایندگی فروش اوریفلیم در کرج محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان عزیز ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

نمایندگی معتبر اوریفلیم در کرج

محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی اوریفلیم از استانداردهای بالایی برخوردار هستند. اکثر این محصولات طبیعی بوده و از انواع میوه ها، گل ها و گیاهان تهیه می شوند. محصولات اوریفلیم مرغوبیت بالایی دارند. نمایندگی معتبر اوریفلیم در کرج آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است تا محصولات اصل و با کیفیت را خریداری نمایید. در این نمایندگی تمامی محصولات با قیمت مناسب عرضه می شوند. نمایندگی معتبر اوریفلیم در کرج، مشاوران با تجربه ای دارد که شما را راهنمایی می کنند و بهترین محصول را معرفی می نمایند.

گرفتن نمایندگی اوریفلیم در کرج

گرفتن نمایندگی اوریفلیم در کرج یکی از فعالیت های جذاب کمپانی اوریفلیم محسوب می شود که متقاضیان می توانند به صورت مستقل صاحب نمایندگی اوریفلیم باشند. گرفتن نمایندگی اوریفلیم در کرج یکی از فرصت های مناسب جهت افزایش کسب درآمد است که مزیت های زیادی دارد. از جمله آن ها می توان پیشرفت مالی و حرفه ای، مدیریت شغلی و استقلال مالی، بدون نیاز به سرمایه اولیه، فروش محصولات با کیفیت آرایشی و بهداشتی را نام برد. گرفتن نمایندگی اوریفلیم در کرج فرآیند مشخصی دارد که طی آن نیاز است در زمینه زیبایی و مد، اطلاعات لازم کسب شود.

خرید محصولات اوریفلیم در کرج

همانطور که گفته شد، برند اوریفلیم دوست دار حیوانات است و به همین دلیل به هیچ عنوان هیچ یک از محصولات خود را بر روی حیوانات تست نمی کند. محصولات خود را بر روی افرادی که داوطلب هستند تست نموده و سپس برای آن محصول، گارانتی مرغوبیت صادر می کند. در تهیه محصولات اوریفلیم هیچ مواد شیمیایی و نفتی به کار برده نمی شود. خرید محصولات اوریفلیم در کرج توسط مشتریان و خریداران صورت می گیرد. از نمونه محصولات بهداشتی بانوان در خرید محصولات اوریفلیم در کرج می توان به دستمال مرطوب، اسپری بهداشتی فمینله، ژل شستشوی بانوان، ژل اصلاح و بالم آبرسان و نرم کننده بانوان اشاره نمود. ژل شستشوی بانوان اوریفلیم مناسب تمامی خانم ها است که می توان از به صورت روزانه استفاده نمود. این محصول تست شده آزمایشگاهی و مورد تایید بهداشت جهانی بانوان می باشد. با استفاده از ژل شستشو بانوان اوریفلیم می توان از ایجاد و رشد باکتری و بوی نامطبوع جلوگیری نمود. این محصول قابلیت تنظیم PH ناحیه تناسلی را دارد. به همین دلیل از ایجاد حساسیت در بانوان و دوشیزه ها جلوگیری می کند. ژل شستشو بانوان اوریفلیم حاوی عصاره گل بابونه، ویتامین های ضروری و لاکتیک اسید است و فوق العاده خوشبو می باشد. همچنین هیچ صابونی در آن وجود ندارد. یکی دیگر از محصولات گیاهی مورد توجه بانوان در خرید محصولات اوریفلیم در کرج، بالم چند کاره است که کیفیت بی نظیری دارد و برای رفع خشکی بخش های حساس بدن به کار برده می شود. قیمت این محصول نسبت به تاثیرگذاری آن، بسیار مناسب می باشد. بالم چندکاره اوریفلیم مدل های مختلفی دارد که Tender Care مناسب برای قسمت هایی است که بیشترین زبری و خشکی مانند آرنج، قوزک پا، انگشت های دست و پا، پاشنه و زانو و نواحی دارای پوست نازک مانند دور لب و کناره چشم می باشد. این محصول برای کودکان و بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل بدون پارابن است و کاملا ضد حساسیت و التهاب های پوستی می باشد. از دیگر ویژگی های مهم این محصول می توان رفع  و ترمیم جای زخم و سوختگی را نام برد. برای خرید محصولات اوریفلیم در کرج با قیمت مناسب و کیفیت بالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

نماینده رسمی اوریفلیم در کرج

نماینده رسمی اوریفلیم در کرج کارشناسی است که با داشتن اطلاعات کامل از محصولات آرایشی و بهداشتی اوریفلیم به فروش محصولات می پردازد و خدمات تخصصی خرید و فروش را ارائه می دهد. از وظایف نماینده رسمی اوریفلیم در کرج، شناخت هر یک از محصولات و کاربرد آن است که در جلسات مشاوره خرید محصولات اوریفلیم کاربرد دارد. نماینده رسمی اوریفلیم در کرج جهت انتخاب محصولاتی مرغوب و با کیفیت به مشتریان و متقاضیان، اطلاعات کافی و لازم را ارائه می دهد. نماینده رسمی اوریفلیم در کرج خدمات پس از فروش و تضمین کالا را به مشتریان عزیز خود ارائه می دهد.

بزرگترین نماینده رسمی اوریفلیم در کرج

بزرگترین نماینده رسمی اوریفلیم در کرج با داشتن گواهی ارگانیک از اروپا، محصولات اوریفلیم را بدون واسطه به کشور وارد می نماید. محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی اوریفلیم از آب های سوئد گرفته شده و برای شادابی پوست تاثیر زیادی می گذارند. متخصصان و کارشناسانی که در نمایندگی معتبر اوریفلیم در کرج فعالیت می کنند کلیه محصولات بهداشتی آقایان و خانم ها، مراقبتی مو، مراقبتی پا، مراقبتی پوست، عطر و ادکلن را معرفی و به فروش می رسانند. بزرگترین نماینده رسمی اوریفلیم در کرج با ارائه محصولاتی اصل با گارانتی مرغوبیت، خدمات حرفه ای و تخصصی فروش به شما متقاضیان ارائه می کند.

نمایندگی محصولات آرایشی اوریفلیم در کرج

پوست یکی از حساس ترین و بزرگ ترین اعضای بدن است که در حفظ سلامتی بدن نقش مهمی دارد. از جمله نقش های آن می توان به تنظیم دمای بدن از طریق عرق کردن، گرگرفتگی هنگام گرم شدن و برجسته شدن محل رویش مو در هنگام سرما اشاره نمود. پوست می تواند ویتامین D را که برای سلامتی استخوان ها بسیار ضروری است را از نور خورشید دریافت و تولید کند. خانم ها و آقایانی که به سلامتی و شادابی پوست خود اهمیت می دهند از محصولات آرایشی و بهداشتی اصل و معتبر استفاده می کنند. استفاده از محصولات آرایشی در زیبایی پوست و ظاهر تاثیر بسرایی دارد. اوریفلیم یک برند معتبر و باکیفیت است که محصولات متنوعی را تولید می کند. با استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت اوریفلیم از آسیب پوست جلوگیری کرده و با محصولات مراقبتی به بهترین شکل از پوست خود مراقبت نمایید. محصولات آرایشی اوریفلیم کاملا گیاهی و ارگانیک بوده و هیچ گونه مواد شیمیایی و نفتی در آن وجود ندارد. نمایندگی محصولات آرایشی اوریفلیم در کرج با حضور متخصصان و مشاوران حرفه ای به معرفی و عرضه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی اوریفلیم می پردازد. از محصولات آرایشی موجود در نمایندگی محصولات آرایشی اوریفلیم در کرج می توان کرم پودر، خط چشم ماژیکی و مویی، مداد چشم، ریمل، کانسیلر، هایلایتر، رژ لب، رژ گونه و ... را نام برد. کرم پودرهای اوریفلیم بسیار سبک هستند و پوشانندگی مناسبی دارند که به پوست آسیب نمی رسانند. مناسب ترین کرم برای استفاده روزانه، کرم پودر اوریفلیم است.
خط چشم ماژیکی یکی دیگر از محصولات عرضه شده ی نمایندگی محصولات آرایشی اوریفلیم در کرج می باشد. خط چشم یکی از ابزارهای محبوب در سبد لوازم آرایشی خانم ها است که استفاده هنرمندانه از آن می تواند زیبایی چشم ها را چندین برابر نماید. خط چشم ماژیکی اوریفلیم دارای قلم ماژیکی بسیار ظریفی است که برای کشیدن ظریف ترین خط چشم ها نیز مناسب می باشد. ای محصول ضد آب بوده و با داشتن رنگدانه های خیلی مشکی، رنگ خیره کننده ای را ارائه می دهد. همچنین دارای فرمولاسیون گیاهی و طبیعی است که از ایجاد حساسیت جلوگیری کرده و برای انواع چشم ها مناسب می باشد. این محصول در برابر تعریق و رطوبت مقاوم بوده و با داشتن رنگدانه های قوی و بسیار غنی به خوبی پشت پلک را مشکی می کند.
برای ایجاد یک خط صاف و حرفه ای پشت چشم های خود از خط چشم مویی اوریفلیم استفاده نمایید. این محصول در فرمولاسیون خود پلیمرهای گیاهی و خاص دارد که یک خط مات را برای چشم های شما به ارمغان می آورد. خط چشم مویی اوریفلیم، ماندگاری بسیار بالایی دارد و رنگدانه های فوق العاده مشکی آن به آرایش چشم جلوه بسیار زیبایی می دهد. قلم مویی این محصول از نمایندگی محصولات آرایشی اوریفلیم در کرج بسیار حرفه ای است. به طوری که مواد را به اندازه کافی برداشته و تنها با یک بار کشیدن خطی دقیق و بی عیب برای شما ایجاد می کند.
ریمل های برند اوریفلیم بسیار با کیفیت، سبک و پرطرفدار هستند و به راحتی با آرایش پاک کن از روی چشم پاک می شوند. در بین محصولات موجود در نمایندگی محصولات آرایشی اوریفلیم در کرج، ریمل های جوردانی گلد با برس های خاص خود از کیفیت و کارآیی بالاتری برخوردار هستند.
رژ لب های اوریفلیم فاقد سرب و مواد مضر برای بدن می باشند. اکثر این رژ لب ها شامل ویتامینه و روغن های گیاهی هستند که مانع خشک شدن پوست لب و یا ماسیدن رژ لب بر روی لب می شوند.
رژگونه اوریفلیم یک بافت نرم و سبک دارد که نقش مهمی در برجسته کردن و درخشندگی گونه ها ایفا می کند. در ترکیب آن ویتامین E و کلاژن وجود دارد که از پیری پوست جلوگیری می نماید.

دلایل محبوبیت برند اوریفلیم

محصولات شرکت اوریفلیم طرفداران بسیار زیادی نسبت به دیگر برندها دارد. در هیچ یک از محصولات این برند معروف کورتون، امولوسیون و هورمون وجود ندارد. برند اوریفلیم بیش از 3 میلیون مشاور فروش در سراسر دنیا دارد. تمامی محصولات تولید شده اوریفلیم اصل و باکیفیت هستند و درجه 2 و 3 ندارند. همه محصولات دوست دار حیوانات هستند و مواد اولیه آن ها از طبیعت تهیه می شوند. عطر و ادکلن اوریفلیم را با گیاهان خوشبو و ضد آلرژی تهیه می کنند. استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی اوریفلیم موجب وابستگی پوست نمی شود. برای بسته بندی این محصولات از کاورهای قابل تجزیه استفاده می گردد. برخی نگهدارنده ها به لایه اوزون آسیب می رسانند. در تولید محصولات اوریفلیم هیچ یک از این نگهدارنده ها وجود ندارند. همه ی محصولات کمپانی اوریفلیم دارای 2 سال ضمانت هستند.

آدرس نمایندگی اوریفلیم در کرج

اوریفلیم در هر شهر و کشوری دارای نمایندگی است. به یاد داشته باشید برای خرید محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی اوریفلیم به دلیل افزایش نمایندگی های دروغین و فیک ممکن است محصولات تقلبی را به شما بفروشند. برای جلوگیری از این منظور حتما قبل از خرید از آن نمایندگی از اعتبار و اطمینان آن مطمئن شوید و سپس اقدام به خرید کنید. آدرس نمایندگی اوریفلیم در کرج به صورت دقیق در سایت درج شده است. خریداران و متقاضیان می توانند جهت خرید جزئی و عمده محصولات اوریفلیم از شماره تماس و آدرس نمایندگی اوریفلیم در کرج استفاده نمایند. کلیه محصولات اوریفلیم همراه با قیمت هر کدام توسط مشاوران متخصص ارائه می شود. در کنار آدرس نمایندگی اوریفلیم در کرج شماره تماس نمایندگی اوریفلیم درج شده است که می توان جهت درخواست سفارش محصولات اوریفلیم از آن استفاده نمود.

سوالات متداول

اوریفلیم یکی از برند های معروف اروپایی است که به تولید انواع محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی می پردازد. این برند سالانه بیش از یک میلیارد یورو درآمد دارد و حتی در جهان حدود دو میلیون مشاور فروش دارد. در واقع می توان گفت که یکی از اولین شرکت های بازاریابی موفق شبکه ای در جهان، شرکت اوریفلیم می باشد.

اوریفلیم اصالتا شرکتی سوئدی است اما امروزه تمام کارخانه‌ های تولیدی این برند در سوئد قرار نگرفته اند. در حال حاضر ۵ کارخانه فعال در حال تولید هزاران محصول از این برند می ‌باشند که به ترتیب بزرگی و میزان تولید در کشورهای لهستان، هند، سوئد، چین و روسیه قرار گرفته اند. دلیل این توزیع شعبه های تولیدی نزدیکی به منابع مورد نیاز هر محصول و کاهش هزینه ‌های تولید است.

بدون شک با توجه به قدمتی که این شرکت دارد، محصولات با کیفیتی را تولید کرده و مشتریان زیادی در سراسر جهان به دست آورده است. همچنین این برند معتبر به گونه ای در جهان محبوب می باشد که بیش از 60 شعبه فعال در سراسر دنیا و کشورهای مختلف دارد.

بدون اغراق تمامی محصولات اوریفلیم پر فروش هستند. به گونه ای که در هر خانه هر فردی که به زیبایی خود اهمیت می دهد حداقل یکی از محصولات اوریفلیم به چشم می خورد. کرم دور چشم ضد پیری اوریفلیم، شامپوهای تقویت کننده و ضد ریزش اوریفلیم، رژ لب مات برند اوریفلیم و ادوپرفیوم زنانه اوریفلیم از پر فروش ترین محصولات این برند به حساب می آیند.

محصولات اوریفلیم با قیمت بسیار مناسبی در ایران عرضه می ‌شوند. به همین دلیل این محصولات برای افرادی که به زیبایی و البته کیفیت بالای مواد آرایشی اهمیت می دهند، بسیار مناسب است. برای اطلاع از قیمت محصولات اوریفلیم در ایران وارد صفحه محصولات این برند در سایت خرید شوید و اطلاعات نهایی را به دست آورید. همچنین این امکان را دارید که با شماره‌ های موجود در سایت نیز تماس بگیرید.